Gå til innhold

Hodepine - hva hjelper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått time til noe?

HAr fått rekvisisjon, samt at de har bestilt time til vurdering en eller annen plass... jeg klarte ikke helt å få med meg hva legen sa i dag, tårene bare rant :-p

Skrevet

Få en lege-erklæring (sykemelding?) som du kan legge frem på studiestedet. Du får vel tatt opp eksamen igjen senere?

Uff, det der høres virkelig fælt ut altså, å ha så vanvittig vondt. Håper legen eller behandler finner ut av det og kan hjelpe deg til smertefrihet fortest mulig!

God bedring!

Takk :)

Jo, har sendt sykemelding, og fikk beskjed av veilederen min på sms her nå i sted at jeg får ta eksamen senere - tror det er om noen uker - så da ordner det seg vettu.

Er ganske sikker på at jeg har så vondt fordi noen nerver ligger i klem i ryggen. Har falt en gang, og fikk en knekk en gang jeg skled ned en liten leirete bakke midt på natta da jeg var på jobb. Er etter det det har vært litt tussig.

Det ordner seg nok, jeg har full tillit til manuell terapi, men jeg vet ikke hvor hen i Trondheim det finnes noen som virkelig er flinke... får prøve å gjøre en liten research.

Gjest this is a signature
Skrevet

Det hjelper meg ikke i det hele tatt akkurat nå. Spiste 14 Ibux og Paracet i løpet av lørdagen, med null effekt.

Fikk noe sterke greier av legen nå i sted, og ei sykemelding, så nå satser jeg på at jeg får sove litt i alle fall...

Se på pakningsvedleggfet hvor mange du skal ta..Det er ikke vits i å overskride det som står..Virkningen stopper etter så og så mange..

Skrevet

Se på pakningsvedleggfet hvor mange du skal ta..Det er ikke vits i å overskride det som står..Virkningen stopper etter så og så mange..

Har fått andre tabletter nå som virker brukbart nå, så da slipper jeg Paracet'en. Funker ikke lell for tida de :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...