Prozak Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har stadig besøk av naboens pusekatter. De stikker inn hvis ytterdøra mi står oppe. Det er bare hyggelig. Den ene finner jeg stadig i senga mi, den andre ute på verandaen. Hadde jeg ikke likt katter, så hadde jeg hatt døra stengt hele tida. Meget godt poeng. Hvem faen er det som har ytterdøren oppe i en bygård, hvis de ikke tåler at slikt skjer? "........................................" 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Meget godt poeng. Hvem faen er det som har ytterdøren oppe i en bygård, hvis de ikke tåler at slikt skjer? "........................................" Nei, det kan du lure på ) Disse her er rasekatter og veldig skvetne så det er egentlig litt av en ære når de kommer inn. 0 Siter
red Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 "De mener nok som deg, at jeg må finne meg i alt mulig fra dyrene sine eller flytte." Hvorfor skal du anklage meg for å si ting jeg aldri har sagt? Det er KLART at dyreeier skal ta ansvar, og rydde etter dyrene sine. Men hvis du ikke finner deg i at det er dyr der hvor dette er tillatt, DA er den eneste løsningen å flytte, ja. Jeg synes ikke det er noe verre enn de som mener at de som bor på Løkka og ikke trives med det helvetes bråket enkelte steder, bare kan ta å flytte (uavhengig av hvem som var der først - leilighetene eller utestedene). "......................................." Da er vi egenlig enige, da. Vi har 2 naboer som bor inne på samme 'inngjørede område', 2 katter og en hund. Før var det 1 katt og to hunder, + en haug nabokatter som er mye på tomten. Og ingen av naboene har en eneste gang gjort noe som helst for å rydde opp etter dyrene sine, og lar de løpe fritt rundt, selv etter at vi har tatt det opp på alle tenkelige og utenkelige måter i mange år. Jeg mener de er noen egoistiske folk på dette området, og jeg blir sur hver gang ett av dyrene går inn til meg eller driter på noe som er mitt. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Ja det er skikkelig dårlig gjort, og det ødelegger for oss som plukker opp møkka også, fordi folk blir pissed off. Jeg blir skikkelig grinete selv jeg når folk lar bikkja drite rett utenfor gjerdet uten å ta det med seg. Nå fins det også resirkulerbare, nedbrytbare hundeposer forresten, bra å ha hvis man feks har kompostbinge! 0 Siter
Sofline Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Nei, jeg kaller det ikke markering ELLER tissing. Markering er markering, og skjer kun fordi folk ikke kastrerer hankattene sine. Enkelt og greit. "......................................." Men det lukter stadig tiss, og for dem som må leve med lukta, spiller grunnen til den ingen rolle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.