Gå til innhold

Et spørsmål ang kjøpe fra produsent/leverandør..

Anbefalte innlegg

Gjest Er litt trøtt i dag..skylder på d..;)
Skrevet

Jeg har lyst å kjøpe noen varer fra en leverandør for å så selge på internett..

MEN..jeg skjønner ikke helt d de mener på hjemmesiden deres..

Dette som står:

"Partner FORHANDLER :

Uavhengig forhandler

Interiørdesigntjenester

1200 euro for hver kolleksjon (2 ganger i året)"

Det stod liksom ikke mer enn d...hva tenker de på ang uavhengig forhandler?

og 1200 for hver kolleksjon? Hvor mye er en kolleksjon liksom??

Ble liksom ikke noe klokere på d..:/

Gjest netthandleren
Skrevet

Har ikke svar på spm ditt, men lurte på om du kunne svare mg på noe:

Har du drevet med slik kjøp og salg før? Jeg er litt interesert i å begynne selv, men har ikke gjort det før så vet ikke helt om jeg "klarer det"...er sikkert mye som går an å gjøre feil.

Kjøper du fra norsk forhandler altså?

Hvilken nettside har du tenkt å bruke for salget? Jeg tenkte bare å bruke QXL eller noe.

Skrevet

Har du drevet med slik kjøp og salg før? Jeg er litt interesert i å begynne selv, men har ikke gjort det før så vet ikke helt om jeg "klarer det"...er sikkert mye som går an å gjøre feil.

Hvilken nettside har du tenkt å bruke for salget? Jeg tenkte bare å bruke QXL eller noe.

Har ikke drevet på med noe lignende før nei. Men er blitt gira på å starte nettbutikk nå! Har lest en del om dette..men enda mye å sette seg inn i.

Har heldigvis en pappa som er flink til mye ang d å starte bedrift som jeg kan rådføre meg med. Men når d kommer til nettbuikk, er han ikke helt inne på det..så da spør jeg her;)

Jeg har tenkt mer på å starte nettbutikk, å lage egen hjemmeside for dette.

Har sett ut en del leverandører nå som jeg kunne tenke meg, men alt må planelegges nøye..er også litt sånn som er redd for å ikke få d helt til. Spesielt når man er alene og så uerfaren som dette. Men lov å drømme iallefall..verste som kan skje er at jeg ikke får dette til, men allikavel lærte meg noen nye ting;)

Skrevet

Glemte å svare på d ene spørsmålet ditt;) Jeg har sett meg ut både norske, danske, amerikanske og japanske leverandører.

Bare ikke helt sikker på hva jeg skal gå for enda. Akkurat nå samler jeg bare på leverandører for å finne litt mer ut om hvor jeg vil med alt dette.. Og hva slags butikk jeg vil at det skal være, og målgruppen for d.

Gjest netthandleren
Skrevet

Glemte å svare på d ene spørsmålet ditt;) Jeg har sett meg ut både norske, danske, amerikanske og japanske leverandører.

Bare ikke helt sikker på hva jeg skal gå for enda. Akkurat nå samler jeg bare på leverandører for å finne litt mer ut om hvor jeg vil med alt dette.. Og hva slags butikk jeg vil at det skal være, og målgruppen for d.

Ok, takk for svar!

Lykke til med netthandelen da, høres spennende ut ihvertfall.

Kanskje jeg hopper på det samme toget ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...