Gå til innhold

stjernetegn og kompatibilitet?

Anbefalte innlegg

Gjest starfishes
Skrevet

Jeg blir så forundra hver gang jeg leser om stjernetegn, for det stemmer jo alltid så godt. Altså karaktertrekkene for de ulike stjernetegnene, ikke ukeshoroskop o.l.

Synes det er forbløffende, faktisk...og det kan bare ikke kun være slik at det som står er tilpasset slik at det skal passe til alle..

Hvilket stjernetegn er du og din eventuelle kjæreste/samboer/ektefelle eller venner?

Passer dere sammen?

Synes det er mye rot med meg og "min". Ser nå at vi kræsjer fullstendig i stjernetegn - passer visst ikke sammen overhodet. Men vi har jo det bra noen ganger også da...hehe..opposites attract :)

Gjest starfishes
Skrevet

Folk ser det de vil se...

Jeg "vil" nødig se at jeg og min utvalgte ikke passer sammen da...

Hvilket stjernetegn er så du?.

Skrevet

Vel i følge stjernene er ikke jeg og mannen min kompatibel i det hele tatt. Likevel har vi nå vært sammen i snart 19 år.... (Herregud, er jeg virkelig blitt så gammel!!!)

Skrevet

Jeg "vil" nødig se at jeg og min utvalgte ikke passer sammen da...

Hvilket stjernetegn er så du?.

Jeg er kreps.

Jeg leser av og til horoskop for moroskyld, men jeg tror fremdeles folk i stor grad ser det de ønsker å se, og overser det som ikke passer.

Skrevet

Har du link til et sted på nettet der man kan se om man "passer sammen"? Hadde vært moro å se hva stjernene sier:D

Han er skorpion og jeg er steinbukk, og vi har det helt utmerket sammen, forresten:)

Skrevet

Stjernetegn passer på alle, til og med de tegnene du ikke er født i.

Jeg er født i fiskene og det stjernetegnet står oftest nest nederst i de avsiene jeg leser. Men det har hendt at tegnet har byttet plass og står nest øverst. Så mange ganger har jeg lest det nest nederste og funnet ut at dette stemmer jo godt, så viser det seg at jeg har lest feil tegn:-)

Gjest starfishes
Skrevet

Jeg er kreps.

Jeg leser av og til horoskop for moroskyld, men jeg tror fremdeles folk i stor grad ser det de ønsker å se, og overser det som ikke passer.

aha, skepsis...hmm. typisk kreps

hehe, neida bare tuller.

Gjest starfishes
Skrevet

Det var det jeg visste! ;)

fortell meg en ting; dere forstår hverandre veldig godt ikke sant?!

Også kan dere sitte og le av tilsynelatende rare ting, fordi bare dere vet hva som er morsomt?

Også har dere veldig lik smak når det gjelder film, musikk, osv?

Skrevet

fortell meg en ting; dere forstår hverandre veldig godt ikke sant?!

Også kan dere sitte og le av tilsynelatende rare ting, fordi bare dere vet hva som er morsomt?

"fortell meg en ting; dere forstår hverandre veldig godt ikke sant?!"

Jo, det gjør vi.

"Også kan dere sitte og le av tilsynelatende rare ting, fordi bare dere vet hva som er morsomt?"

Tja, kanskje litt. Litt sånn at jeg kan sende han et blikk eller dulte litt borti ham, så skjønner han hva jeg sikter til, men jeg har mye særere humor enn han. Det sleit vi faktisk litt med i begynnelsen. Han tok ting jeg mente å si på spøk altfor bokstavelig, så nå har jeg roa litt ned på sarkasmen, og han har skjønt at ikke alt er seriøst ment, så nå går det bra:)

Både og. Vi prøver å holde oss til komedier når vi skal se film, det pleier å funke. Musikksmaken er nok også litt ulik, men det kan jo fort komme av at han er 12 år eldre enn meg og har 80-tallsmusikken i blodet:)

Skrevet

aha, skepsis...hmm. typisk kreps

hehe, neida bare tuller.

Hehe :-P

Skrevet

Hehe :-P

Vi er Løve og Vær. Med i vurderingen er også hva som er våre ascendanter og hvor månen sto for hver av oss da vi ble født - men i alle fall: om vi bare klarer å holde oss fra å ha de grusomste krangler, har vi det flottere enn de fleste.

Dette "står i stjernene", men det er også sant for oss. Og vi har vært gift forferdelig lenge!

Skrevet

Både jeg og samboeren er skorpioner, og fungerer utmerket sammen vi

Skrevet

Både jeg og samboeren er skorpioner, og fungerer utmerket sammen vi

men ikke ifølge tegnene da...

Skrevet

Jeg har ikke særlig mye til felles med beskrivelsen av stjernetegnet mitt.

Og ifølge astrologien, skal mitt stjernetegn og mannens gå ganske dårlig sammen. Det merker ikke vi noe til.

Gjest starfishes
Skrevet

"fortell meg en ting; dere forstår hverandre veldig godt ikke sant?!"

Jo, det gjør vi.

"Også kan dere sitte og le av tilsynelatende rare ting, fordi bare dere vet hva som er morsomt?"

Tja, kanskje litt. Litt sånn at jeg kan sende han et blikk eller dulte litt borti ham, så skjønner han hva jeg sikter til, men jeg har mye særere humor enn han. Det sleit vi faktisk litt med i begynnelsen. Han tok ting jeg mente å si på spøk altfor bokstavelig, så nå har jeg roa litt ned på sarkasmen, og han har skjønt at ikke alt er seriøst ment, så nå går det bra:)

Både og. Vi prøver å holde oss til komedier når vi skal se film, det pleier å funke. Musikksmaken er nok også litt ulik, men det kan jo fort komme av at han er 12 år eldre enn meg og har 80-tallsmusikken i blodet:)

Aha...

men en steinbukk burde vel ikke forakte 80 talls musikk vel? ;)

Skrevet

Er nok mer komplisert enn som så, at det bare er stjernetegnene.

Nå snakker jeg bare utifra kvasivitenskapen astrologi, men for å finne kompabiliteten trenger du ascendanter, hus og måneder.

Gjest starfishes
Skrevet

Vi er Løve og Vær. Med i vurderingen er også hva som er våre ascendanter og hvor månen sto for hver av oss da vi ble født - men i alle fall: om vi bare klarer å holde oss fra å ha de grusomste krangler, har vi det flottere enn de fleste.

Dette "står i stjernene", men det er også sant for oss. Og vi har vært gift forferdelig lenge!

Løve og vær skal jo passe relativt godt sammen de ;) Ildtegn er det ikke? FIRE! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...