Gå til innhold

Irritert på posten.

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Naboen fikk fredags- og lørdagsavisen i dag, og jeg fikk noen filmer i postkassen i dag som jeg trodde jeg kunne se i helgen.... Hvorfor sparer de opp posten slik at de slipper å gå noen dager? Det har hendt før også.

Gjest Shira12
Skrevet

Posten har vært skikkelig treg her også, jeg får ikke avisa den dagen jeg skal, og kateterene mine skulle blitt levert i forrige uke.

hare1365380455
Skrevet

Posten har vært skikkelig treg her også, jeg får ikke avisa den dagen jeg skal, og kateterene mine skulle blitt levert i forrige uke.

Det er så irriterende!

Kjekt å få mye post i dag altså, men aviser bør komme den dagen de skal.

Skrevet

Jeg opplevde dette for lenge siden, men mitt problem var at postbudet ikke GADD å levere posten som han skulle levere ut.

Det du kan gjøre er å klage til posten, og forklare at dere gjerne vil ha posten til rett tid. om de nekter så spørr hvorfor naboen får lørdags og søndags avisen sin på mandag.

Jeg vet at der jeg bor, så setter de inn annonse i avisen om posten skulle bli forsinket pga et eller annet.

Gjest Shira12
Skrevet

Det er så irriterende!

Noen ganger er posten kjemperaske, mens andre ganger er det sirup.

Jeg har egentlig bare tenkt at det er sykdom eller noe, er så mange her som er syke nå.

Men dagen er ikke helt den samme uten avisa da ;o) Og de kateterene kan jo være greie og få etterhvert. De skal posten levere på døra til meg.

Skrevet

Det er så irriterende!

Her hvor jeg bor (utkanten av Oslo) har vi fått posten først ved Dagsrevytider helt siden sommerferien. Og for tiden virker det som om vi får "ordentlig" post bare hver annen dag. Og vi har begge hjemmekontor, så vi pleier å få mye post. Nå er det nesten ikke noe den ene dagen og full kasse den andre.

Det irriterer meg nesten til døde. Er det noe sted man kan klage/spørre om årsaken via mail?

Skrevet

Her vi bor er også posten utrolig treig. Tirsdager er postkassa stappfull av kun reklame, og lørdager er det kun elkjøpavis som ligger der. Avisa er her alltid før kl 7 om morgenen, men de har egne avisbud.

lalala1365380457
Skrevet

de har faktisk ikke lov til det, så som Mistera skriver så er det ofte fordi postbudet driver å sniker seg unna for å få fridager med lønn. Klag! De er ofte ikke klar over det før noen sier ifra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...