Gå til innhold

Takk til alle som svarte. Jeg tror det ender med at jeg sier ja.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Takk til dere alle. Jeg følte det som en stor lettelse at dere svarte som dere gjorde. Da behøver jeg ikke å føle meg som et hespetre om jeg sier nei.

Men så kom jeg på den geniale ideen om at jeg muligens kunne søke om fast parkeringsplass. Det har jeg gjort nå og det skulle taes opp på et møte.

Hvis jeg får det, sier jeg ja. Det vil nemlig lette situasjonen veldig. Jeg vil spare mye tid og jeg kan komme meg hjem forholdvis raskt allikevel.

Skrevet

Der ser du - det lønner seg å forsøke å finne en løsning selv, og så legge det frem for firmaet....:-)

Gjest taktisk
Skrevet

Prøv også å se om det er andre ting du kan bake inn i samme prosess, enten med jobben eller privat. Er det noe du kan gjøre til andre tider (hjemmefra om kvelden?) som gjør at dagen blir mer fleksibel? Er det ting du / dere gjør hjemme dere kan betale noen for å gjøre (nå som dere får mer inntekt)? Husvask, stryking ..

Er det visse tider (på året, i uken) det er roligere på jobb men hvor du kan ta ut litt ekstra tid til å være sammen med familien?

Er det noen slike valg mannen din også kan gjøre for å få hverdagen til å gå mer smidig?

Gjest en annen doler
Skrevet

Prøv også å se om det er andre ting du kan bake inn i samme prosess, enten med jobben eller privat. Er det noe du kan gjøre til andre tider (hjemmefra om kvelden?) som gjør at dagen blir mer fleksibel? Er det ting du / dere gjør hjemme dere kan betale noen for å gjøre (nå som dere får mer inntekt)? Husvask, stryking ..

Er det visse tider (på året, i uken) det er roligere på jobb men hvor du kan ta ut litt ekstra tid til å være sammen med familien?

Er det noen slike valg mannen din også kan gjøre for å få hverdagen til å gå mer smidig?

Det var mange gode tanker.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Er det noe du kan gjøre til andre tider (hjemmefra om kvelden?) som gjør at dagen blir mer fleksibel?"

Mannen min jobber hele kvelden og med tre barn og en som trenger meg mye, kan jeg ikke jobbe om kvelden.

Ellers bør jeg skaffe vaskehjelp ja.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Der ser du - det lønner seg å forsøke å finne en løsning selv, og så legge det frem for firmaet....:-)

Men så viser det seg at parkeringsplassene er forbeholdt de viktige personer i ledelsen. Får låne parkeringsplass i spesielle tilfeller, men sånn har vi hatt det hele tiden.

Etter mye tenking har jeg sagt nei, men jeg sitter igjen med en litt ekkel følelse.

Jeg har foreslått å gå tilbake til sånn det startet, hvor jeg og en annen delte stillingen. Da jobbet jeg annehver dag.Da har vi hatt flere å spille på ved ferier også.

Man skulle se det an litt til.

Personlig synes jeg ikke det er mer å gjøre, enn at vi bare har godt av litt ekstra. Men det hadde visst vært ekstremt mye forrige uke, men da var jo jeg på ferie og det sier selv at med en mindre. vil det bli ekstra mye på dem som blir igjen.

Skrevet

Men så viser det seg at parkeringsplassene er forbeholdt de viktige personer i ledelsen. Får låne parkeringsplass i spesielle tilfeller, men sånn har vi hatt det hele tiden.

Etter mye tenking har jeg sagt nei, men jeg sitter igjen med en litt ekkel følelse.

Jeg har foreslått å gå tilbake til sånn det startet, hvor jeg og en annen delte stillingen. Da jobbet jeg annehver dag.Da har vi hatt flere å spille på ved ferier også.

Man skulle se det an litt til.

Personlig synes jeg ikke det er mer å gjøre, enn at vi bare har godt av litt ekstra. Men det hadde visst vært ekstremt mye forrige uke, men da var jo jeg på ferie og det sier selv at med en mindre. vil det bli ekstra mye på dem som blir igjen.

Ønsker deg lykke til og håper det går seg til.

Uansett så ser det ut til at du viser initiativ til å finne løsninger selv, så fortsett med det.

For det tror jeg at også arbeidsgiveren setter pris på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...