Gå til innhold

Lege?

Anbefalte innlegg

Gjest Angie87
Skrevet

Jeg har akkurat flyttet som student i en middels stor by, men har fortsatt fastlege hjemme (som jeg aldri har vært hos) Nå må jeg gå til legen i byen der jeg bor, hvordan gjør jeg det? Må jeg skifte fastlege eller kan jeg bare gå på et legekontor å bestille time hos hvilken som helst lege?

Gjest Calóni
Skrevet

Legene må prioritere sine egne lister, og det kan fort bli vanskelig å få legetime for de som ikke har fastlege.

Hvorfor har du ikke byttet fastlege? Det bør du gjøre så snart som mulig uansett. Du kan ikke bero deg på at du bare er syk/trenger legekonsultasjon i de ukene i året du er hjemme hos mor og far. Det er kinkig å bli syk når man ikke har fastlege, sånn -er- det bare :/

Gjest bytte til lokalt
Skrevet

Du kan bytte fastlege over internett, så det kan du gjøre på dagen. Vil anbefale deg å gjøre det. Har ikke linken akkurat nå, men bare søk deg fram...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...