Gå til innhold

dassen

Gjest heffalumpen

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg glemmer alltid hvordan jeg demonterer dassen. Dvs. sisternen.

De lager det så komplisert. Noen råd? Hvis ikke brekker jeg lokket istrykker, jeg mener hvis jeg prøver med skrujern feil sted, vippe opp.. Gustavsberg, vippe'bryter' ..

Skrevet

Du må skru av den du drar i for å skylle ned. Under der sitter det ofte en skrue som du må skru av, så kan lokkes løftes av.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Fikk den av... kommer tilbake hvis flere spml.. hehe..

Gjest heffalumpen
Skrevet

Du må skru av den du drar i for å skylle ned. Under der sitter det ofte en skrue som du må skru av, så kan lokkes løftes av.

Takk! Måtte vippe den av... så kunne jeg skru lokket av etterpå. Lokket skulle ikke vippes. Bare vippebrutern. Under er det noe skikkelig makkverk av en konstruksjon

Gjest heffalumpen
Skrevet

Vet du hva man har oppi sisternen for å hindre algevekst etc?

Skrevet

Vet du hva man har oppi sisternen for å hindre algevekst etc?

Algemiddel:-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Algemiddel:-)

takk.... hvor kjøper du det - rørlegger, eller fargehandel, eller plantesenter..(haha)

Skrevet

takk.... hvor kjøper du det - rørlegger, eller fargehandel, eller plantesenter..(haha)

Hør med en rørlegger. Men problemet er at vannet blir raskt skyllet bort, dermed også algemiddelet, så det beste er nok å gjøre rent med middelt og ikke bare la det ligger der til neste mann har vært på do.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hør med en rørlegger. Men problemet er at vannet blir raskt skyllet bort, dermed også algemiddelet, så det beste er nok å gjøre rent med middelt og ikke bare la det ligger der til neste mann har vært på do.

kanskje det fins en depot-ting som varer at halvt år... hopefully =o

Skrevet

kanskje det fins en depot-ting som varer at halvt år... hopefully =o

Det er jo ikke umulig, mener kanskje å huske at det er en dings du kan henge nedi der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...