Gå til innhold

Bursdagskort

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Tar dere vare på alle bursdagskort dere får?

Hva med til barna?

Jeg har til nå tatt vare på alt snuppa har fått.. men så er hun bare 15 mnd da.. værre er det med det jeg har fått..

Gjest Debra irl
Skrevet

Jenta vår er 7. Jeg har tatt vare på alle kortene fra 1 års dagen hennes. Etter det har jeg tatt vare på de kortene der det står mer enn det tradisjonelle Gratulerer med dagen, men der hvor det også er en mer personlig hilsen fra giver.

Nå som hun har begynt på skolen, har jeg tatt vare på de fineste kortene/tegningene. For noen av jentene i klassen har gjort seg skikkelig flid, og det syns jeg er så koselig.

Nå har jeg begynt å scanne dem, og skal lage fotobok ved en senere anledning. Samme som jeg gjør med storesøster og lillebrors tegninger.

Skrevet

Nei jeg sparer de bare en kort stund. Dvs de festes på veggen på rommet for pynt. Jeg er heller ikke flink til å huske å kjøpe kort når ungene skal i bursdag... Mine kort blir også kastet etter en stund.

Beudrer nok dere som klarer å få de inn i permer og sånt :)

Skrevet

Nei, jeg har ikke gjort det. Har tatt vare på kortene til 1. bursdag, men ikke noe mer. Det blir da alt for mye å ta vare på synes jeg. Vi drukner jo i ting snart...

Skrevet

Tar vare på ungenes i en skoeske til hver.

Tar ikke vare på de til oss voksne, foruten hilsener jeg får av barn/foreldre på jobb (førskolelærer).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...