Gå til innhold

Leger uten grenser igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som mener jeg har så feil og må lese meg opp på tema. La oss se tabloid nå snart og se om vi kan lære enda litt mer.

Skrevet

Så du er enig med Mads Gilbert her?

Hehehe.

Jeg sier at det kan være interessant å se debatten og få input, har ikke sagt et ord om hvem jeg holder med.

Skrevet

Det fryktelig mange som skal mele sin egen kake. Norsk Folkehjelp er f eks svært politisk rød, og det farger alt de driver med.

Og.

Når noen får penger, så kommer de andre og skal surfe i kjølvannet. Misunnelsen kan være kollektiv.

"Vi gjør også en jobb!"

"Vi vil også ha penger!"

Gjest har ikke fått det med meg
Skrevet

Jeg sier at det kan være interessant å se debatten og få input, har ikke sagt et ord om hvem jeg holder med.

Hva mener du?

Skrevet

Når begynner debatten?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehehe.

Ja, det er jo virkelig en å høre på! ;-D

Gjest ChiengMai
Skrevet

Lurer på hva som kommer frem der, ja...

Det var visst for det meste fekting i løse lufta, hehe. Med en gang jeg så Mads Gilbert ante jeg tegninga...

Skrevet

Det var visst for det meste fekting i løse lufta, hehe. Med en gang jeg så Mads Gilbert ante jeg tegninga...

Hva sa Mads Gilbert da? Jeg har vært ute og fikk ikke med meg Tabloid.

Skrevet

Hehehe.

Og nei, det var jeg tydeligvis ikke, han var jo helt på trynet.

Skrevet

Jeg stoler lite på TV2 - og definitivt ikke på programmer som Tabloid. Det er alltid mulig å spa opp noen som har lyst til å slenge dritt.

Skrevet

Jeg stoler lite på TV2 - og definitivt ikke på programmer som Tabloid. Det er alltid mulig å spa opp noen som har lyst til å slenge dritt.

Jeg så fort at jeg ikke fikk noen seriøs støtte for skepsisen min der i gården ja.

Skrevet

Jeg så fort at jeg ikke fikk noen seriøs støtte for skepsisen min der i gården ja.

I Tabloid mener du?

Skrevet

I Tabloid mener du?

Ja, i den episoden hvertfall. han som var på skepsissiden mot leger uten grenser var jo helt på trynet.

Skrevet

Og nei, det var jeg tydeligvis ikke, han var jo helt på trynet.

Jeg ville ha blitt veldig forbauset om du og AKP-eren Gilbert hadde vært enige ja. :)

Skrevet

Jeg ville ha blitt veldig forbauset om du og AKP-eren Gilbert hadde vært enige ja. :)

=)

Skrevet

Det var vel bare noen som ønsket fokus og penger andre steder og til andre formål.

Når det alltid er for lite, da kan det alltid diskuteres hvor det skal brukes.

F eks så syns jeg pengene skulle brukes til å få fanget og skutt ca 200 røverbaroner i Kongo og Somalia. Disse raner og myrder til det ikke blir dyrket et gram mat, til det ikke finnes en levende sjel eller et oppreist hus igjen.

Den ene halvparten av folket lever fra hånd til munn, mens den andre raner dem før maten når munnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...