Gå til innhold

Trist å se

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oi, han har blitt utrolig mye verre enn sist jeg så ham. Trist, ja, men kjente folk er ikke forskånet fra sykdommer de heller.

Gjest det var trist
Skrevet

Det er en fæl sykdom, og det er trist når unge rammes.

Skrevet

Da får du klage på regjeringens kutt i stamcelleforskning, så kanskje han rekker å bli frisk. Det var aksjonsdag 4 oktober og det blir det sikkert neste år også :o)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg var ikke klar over at han led av Parkinson, jeg. Men jeg ser at han sto fram med det i 1998, så jeg går ut i fra at det bare er jeg som er treig i oppfatningen. Trist å se ham slik, ja. Jeg vet ikke så mye om parkinson, men det er i alle fall godt å se at han fortsatt har taleevnen i god behold. Hos personer med muskelsykdommer forsvinner den stort sett gradvis samtidig som at musklene svekkes, og det må være utrolig tøft på toppen av det hele.

Skrevet

Jøss, jeg visste ikke at han er syk engang.. stakkars.

Skrevet

Je, trist at han har Parkinson. I og for seg ikke mer trist enn andre som lider av samme sykdom, eller andre svært alvorlige sykdommer.

Men en kjent person som man føler man har fått et forhold til gjennom skjermen gjør jo et sterkere inntrykk på de fleste av oss enn en villt fremmed ikke-kjendis i samme situasjon.

Håper - også av andre grunner - at stamcelleforskningen får bedre vilkår. Det kan etter hvert kurere en rekke alvorlige sykdommer...

Skrevet

Jeg var ikke klar over at han led av Parkinson, jeg. Men jeg ser at han sto fram med det i 1998, så jeg går ut i fra at det bare er jeg som er treig i oppfatningen. Trist å se ham slik, ja. Jeg vet ikke så mye om parkinson, men det er i alle fall godt å se at han fortsatt har taleevnen i god behold. Hos personer med muskelsykdommer forsvinner den stort sett gradvis samtidig som at musklene svekkes, og det må være utrolig tøft på toppen av det hele.

I de siste seriene har var med i så hade han roller hvor han meget sjeldent sto i ro slik at sykdommen ikke skulle vises.

Skrevet

Får skikkelig vondt av ham når jeg ser på.

Var ikke klar over at sykdommen var kommet så langt hos han.

Skikkelig trist:-(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huff, ja. Man får et forhold til skuespillere, musikere og andre man liker, og det å se denne sympatiske fyren slite så jævlig, er trist.

Skrevet

Parkinson er en nevrologisk sykdom, og taleevnen påvirkes hos de aller fleste. Jeg syntes Fox snøvlet allerede jeg, og mimikkfattig var han definitivt.

Skrevet

Huffda...! Jeg var faktisk ikke klar over at han var syk...

En veldig flott mann da, godt at han vil stå frem på den måten der!

Skrevet

Da får du klage på regjeringens kutt i stamcelleforskning, så kanskje han rekker å bli frisk. Det var aksjonsdag 4 oktober og det blir det sikkert neste år også :o)

Var det det? Hvorfor fikk ikke jeg med meg det da?

Takk for info. Synes det er veldig viktig med stamcelleforskning, så dette var bra du sa.

Skrevet

I de siste seriene har var med i så hade han roller hvor han meget sjeldent sto i ro slik at sykdommen ikke skulle vises.

Men han hadde en liten gjesterolle i Spin City ikke så lenge etter at Charlie Sheen tok over, og da var det synlig at han hadde Parkinson, om enn ikke så ille som på denne filmen.

Skrevet

Var det det? Hvorfor fikk ikke jeg med meg det da?

Takk for info. Synes det er veldig viktig med stamcelleforskning, så dette var bra du sa.

Ja, alle sendte brev til statssjefen i sitt land. Jeg fikk brevet over mail for å videresende og jeg sendte det videre til alle som jeg trodde var interesserte.

Skrevet

Ja, alle sendte brev til statssjefen i sitt land. Jeg fikk brevet over mail for å videresende og jeg sendte det videre til alle som jeg trodde var interesserte.

Minn oss på dol om det til neste år da!

Skrevet

Minn oss på dol om det til neste år da!

Det skal jeg gjøre :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...