Gå til innhold

For sent å gi til TV-aksjonen?

Anbefalte innlegg

Gjest den glade giver
Skrevet

Det kom ingen bøssebærere hit i går, og jeg har ikke hatt tid i helgen til å se på TV, så jeg har ikke fått bidratt noe. Er det for sent for meg å betale inn et beløp, og hvor finner jeg i tilfelle kontonummeret (eller tlf.nr.)

Gjest let der
Skrevet

se på hjemmesiden til leger uten grenser, du kan ringe et tlf nr og gi.

Skrevet

De hang en lapp på døra her da jeg ikke orket å åpne da det ringte på... :

"Jeg var her 22. oktober for å be om støte til TV-aksjonen. FIKK DU IKKE GITT? RING: 820 44 110 for å gi ditt bidrag eller for å få vite hvordan du kan bli fast giver til Leger uten grenser.

TV-AKSJONEN 2006 Leger uten grenser 22.okt.

NRK.

Vil du vite hvordan pengene blir brukt, se www.legerutengrenser.no

Takk for støtten!

Hilsen Bøssebæreren.

Gjest Calóni
Skrevet

"Jeg var her 22. oktober for å be om støte til TV-aksjonen. FIKK DU IKKE GITT? RING: 820 44 110 for å gi ditt bidrag eller for å få vite hvordan du kan bli fast giver til Leger uten grenser.

NRK.

Takk for støtten!

Hilsen Bøssebæreren.

Var du hos meg? :D

Skrevet

NRK.

Takk for støtten!

Hilsen Bøssebæreren.

Gjør de virkelig fremdeles det der!? Det har det da vært gitt mye pepper for tidligere år - den lappen viser jo med all mulig tydelighet at her er det ingen hjemme så det er bare å bryte seg inn!

Skrevet

Gjør de virkelig fremdeles det der!? Det har det da vært gitt mye pepper for tidligere år - den lappen viser jo med all mulig tydelighet at her er det ingen hjemme så det er bare å bryte seg inn!

Aldri sett sånne lapper før jeg... men her er det helt greit, for det er ingen som ser inngangsdøra vår fra veien likevel. Er ikke noe innsyn her :)

Skrevet

Innsamlingskonto for TV-aksjonen Leger Uten Grenser: 82000681500

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, jeg husker at det senest i fjor var stor ståhei pga de lappene. Rart de ikke gjorde noe med det, egentlig. Kunne i det minste lagt en lapp i postkassa istedet for å klistre på døren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...