Gå til innhold

treg pc

Gjest Grønn Skolling

Anbefalte innlegg

Gjest Grønn Skolling
Skrevet

Finnes det et enkelt triks for å få farten opp igjen. Noe må kanskje slettes her?

Skrevet

Full reinstallering er det mest effektive. Det er tragisk at det skal være slik, men et windowssystem trenger faktisk å scratches og reinstalleres med jevne mellomrom for å fungere optimalt. Du kan gjøre mye med vedlikehold, anti-spy/ad/mal-ware etc., diverse opprydningsapplikasjoner etc. Men det blir aldri som en reinstallering.

"....................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Her er mange gode tips:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134563

Etter at jeg fikk min første XP-maskin for fem år sida har jeg aldri reinstallert operativsystemet, mens jeg gjorde det et par ganger i pret så lenge jeg kjørte Win95/98. Prøv disse tipsene først, og så gjør du som Prozak sier om du ikke oppnår noen forbedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...