Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis av meg mista en halvannen liter med brus rett på stortåa! AU! Neglen datt av og han hadde store problemer med den tåa i lang tid.

Håper det går bra med tåa di!

Det ser ut som jeg overlever. Med en hårsbredd :o)

Skrevet

En jeg kjenner ble tråkket på foten av en stor ku, og han kjenner av og til enda noe inni foten (han gikk ikke til lege).

Moral oppfattet :o)

Får se hva jeg gjør i morgen, tenker jeg.

Skrevet

Det er ikke noe poeng i å dra til legen. Om du får konstantert brudd, så gjør de likevel ikke noe med det. Om den står i veldig feil stilling, eller du har uutholdelige smerter som gjør at du må til legen for smertestillende, så bør du dra.

Men om den ser bra ut, bare kraftig forslått, så ville jeg bare hatt litt is på den, og i morgen tidlig teipe den før du går på jobb (om du klarer å gå, da).

Joda, jeg kommer meg nok på jobb. Merker at jeg er bedre allerede, så den har nok bare fått seg en trøkk heldigvis.

Men godt var det jammen ikke!

Gjør de ikke noe med et brudd i feilstilling heller? Høres snålt ut synes jeg.

Skrevet

Det er ikke noe poeng i å dra til legen. Om du får konstantert brudd, så gjør de likevel ikke noe med det. Om den står i veldig feil stilling, eller du har uutholdelige smerter som gjør at du må til legen for smertestillende, så bør du dra.

Men om den ser bra ut, bare kraftig forslått, så ville jeg bare hatt litt is på den, og i morgen tidlig teipe den før du går på jobb (om du klarer å gå, da).

Ah, nå så jeg at jeg var litt kjapp i avtrekker'n. Du skrev visst at jeg burde dra til legen om den sto skjevt ja :o)

Gjest Calóni
Skrevet

Ah, nå så jeg at jeg var litt kjapp i avtrekker'n. Du skrev visst at jeg burde dra til legen om den sto skjevt ja :o)

Jepp! :) Vet ikke hva det gjør med den da, men jeg antar at de vil prøve å få den på plass igjen da. Men på den annen side, med en tå i 90 grader utover, så kanskje du får bedre balanse? :D

Men godt er det nok ikke, nei. Jeg "smadra" tre tær i en vegg en gang, da jeg var 10-12 år gammel. Jeg tror jeg dro til legen etter et par-tre dager, jeg husker ikke riktig. Men ingenting ble gjort med det, iallfall, og smertene gikk bort etter en stund. Sånt henger igjen en stund, men stort sett går det bra :)

Som sagt, det kan være lurt å kjøle den ned. En pose grønnsaksblanding, om du ikke har ispose tilgjengelig. Ikke kjøl ned mer enn 20 minutter av gangen, og legg noe imellom. Det skal ikke være så kaldt at det er vondt, det er det ikke noe poeng i, det skader mer enn det gjør godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...