Gå til innhold

Nynne.

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ser dere på denne serien på tv3?

Klarer ikke å bestemme meg for om den er bra eller irriterende.

Skrevet

Mest irriterende synes jeg hvertfall:/ Masete, forutsigbar og hermende!

Gjest Håkenstad
Skrevet

Har ikke sett den, men jeg har en venninne som heter Synne.

Gjest heffalumpen
Skrevet

har sett 2 eller 3 episoder, og synes den er artig. Har ikke sett kveldens. Syntes hun var rimelig teit som rotet seg bort i han spookey typen sist.

Må du bestemme deg for om den er bra/irriterende - kan du ikke se på hvis du har lyst, selv om den kanskje ikke er så 'bra'? Eller la være, lissom?

Gjest Princess Peach
Skrevet

har sett 2 eller 3 episoder, og synes den er artig. Har ikke sett kveldens. Syntes hun var rimelig teit som rotet seg bort i han spookey typen sist.

Må du bestemme deg for om den er bra/irriterende - kan du ikke se på hvis du har lyst, selv om den kanskje ikke er så 'bra'? Eller la være, lissom?

Nei, jeg lar være jeg. :)

Ser heller House på dvd.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Nei, jeg lar være jeg. :)

Ser heller House på dvd.

ok :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har sett på den og syns deter ok underholdning på en mandagskveld. Men i går valgte jeg "Koht i familien" på NRK1.

Skrevet

Synes den er bra. Kanskje mest fordi jeg er en stor fan av Bridget Jones. Serien nynne begyne med en aviskolonne à la Sex and the City. Videre ble det skrevet en bok, så ble det til en film, og nå er det altså en serie. Joda, jeg liker den veldig godt jeg. Heldigvis er serien tekstet til norsk. Jeg skjønner ellers veldig lite dansk.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Synes den er bra. Kanskje mest fordi jeg er en stor fan av Bridget Jones. Serien nynne begyne med en aviskolonne à la Sex and the City. Videre ble det skrevet en bok, så ble det til en film, og nå er det altså en serie. Joda, jeg liker den veldig godt jeg. Heldigvis er serien tekstet til norsk. Jeg skjønner ellers veldig lite dansk.

Men hvordan holde ut de lange reklamepausene? Har ikke pc i samme rom.... :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...