Gå til innhold

Vaffel oppskrift og et spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en oppskrift på verdens beste vafler!! Blir de ekstra gode laget med en dæsj fløte eller kefir eller no sånt? Det skal altså være noen riktige luxus vafler :-)

Skal ha en liten date i morgen og tenkte å servere no enkelt, vafler og kokesjokolade-kakao med krem. Er ikke det koselig? Eller er det for snaut??

Jeg hadde syns det var veldig koselig, men jeg er jente....

Skrevet

Så lenge du ikke har invitert på middag synes jeg dette er koselig. Huske stearinlys:-)

Men en god oppskrift har jeg dessverre ikke. Jeg lager alltid "slumpe-vaffler":-)

Gjest Debra irl
Skrevet

Vafler og kakao er jo perfekt i høstmørket da.

Finn frem yatzyen også!

Skrevet

Det høres kjempekoselig ut!

Jeg lager som regel grove vafler, med sammalt mel og havregryn i.

Både grove og fine vafler blir ekstra gode med litt fløte og/eller rømme i.

Skrevet

Hadde jeg blitt bedt hjem til en mann og han hadde servert hjemmelagde vafler og ordentlig varm sjokolade med krem så hadde jeg smeltet fullstendig. :o)

Og tro meg - det hadde kjæresten min også! Med unntak av kremen. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...