Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor må man reise for å få det godt og varmt på nyttårsaften?

Kunne tenke meg å komme meg bort litt, men har bare en uke til rådighet. Dvs. at man ikke kan reise "halve verden rundt".

Noen med gode tips?

Skrevet

Egypt er garantert varmt. Større sjanse for varme der enn på kanariøyene. Ellers er jo Dubai varmt og godt, men det er kanskje for langt?

Skrevet

Egypt er garantert varmt. Større sjanse for varme der enn på kanariøyene. Ellers er jo Dubai varmt og godt, men det er kanskje for langt?

Egypt er jo et alternativ ja. Kanariøyene stoler jeg ikke helt på i Desember/Januar. Der har jeg ikke vært, men det er et av stedene jeg skal reise til. (Har noen steder som er "places to go before I die:-)"

Dubai vet jeg ikke hvor er engang, så jeg vet ikke om det er for langt.... Men du kan sikkert fortelle meg det:-)

Skrevet

Egypt er jo et alternativ ja. Kanariøyene stoler jeg ikke helt på i Desember/Januar. Der har jeg ikke vært, men det er et av stedene jeg skal reise til. (Har noen steder som er "places to go before I die:-)"

Dubai vet jeg ikke hvor er engang, så jeg vet ikke om det er for langt.... Men du kan sikkert fortelle meg det:-)

Dubai er en av de forente arabiske emiratene. Dubai er en emirat som ligger ved Persiabukta. Der er det sol, sand, strand, shopping. Det er en glitrende by med mye glitter og stas. Jeg synes det er et artig sted. :) Skal dit igjen i påskeferien.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Sjekk www.zolong.no vedr. priser til Dubai. Jeg har vært i Dubai og det kan anbefales!!!!! Kjørte KLM via Amsterdam til Dubai. Tror det tok 6 timer fra Amsterdam hvis jeg ikke husker feil. Turen gikk raskt og greit så det var ikke noe problem. Flott shopping, nydelig strender og en moderne by med mye glitter og stas. Men, det var også mulighet for kameltur i ørkenen og tur til gull- og krydder-suken (marked).

Skrevet

Dubai er en av de forente arabiske emiratene. Dubai er en emirat som ligger ved Persiabukta. Der er det sol, sand, strand, shopping. Det er en glitrende by med mye glitter og stas. Jeg synes det er et artig sted. :) Skal dit igjen i påskeferien.

Blir jo litt langt for en uke, men det høres jo litt spennende ut, så jeg skal jammen sjekke det. Takk for tips:-)

Skrevet

Blir jo litt langt for en uke, men det høres jo litt spennende ut, så jeg skal jammen sjekke det. Takk for tips:-)

Ja, er enig med hallow over her. Sjekk det! Det er kjempespennende. Det er ikke så langt. Du er der på 11-12 timer. :)

Gjest ut på tur
Skrevet

Ja, er enig med hallow over her. Sjekk det! Det er kjempespennende. Det er ikke så langt. Du er der på 11-12 timer. :)

Da er en jo nesten fremme i Thailand også da .... :)

Dit har jeg lyst ..... men jeg er litt enig i at en uke blir litt for lite til en "så lang" tur

Gjest hallow :o/
Skrevet

Da er en jo nesten fremme i Thailand også da .... :)

Dit har jeg lyst ..... men jeg er litt enig i at en uke blir litt for lite til en "så lang" tur

Når du lander i Dubai har du kort vei til Sentrum der du finner hoteller, restauranter, shopping og stranden. Alt er innenfor rekkevidde. Det gjør at du kan få sett mye og opplevd mye i løpet av bare en uke. Jeg var der en uke og det var verdt det!

Gjest ut på tur ...
Skrevet

Sjefen min reiser til Marokko med Apollo og sier det er topp på den tiden av året.

Gjest nå tuller du
Skrevet

Kypros kanskje ?

Ved NYTTÅR .... nei da er det ikke sesong på Kypros.

Skrevet

Ved NYTTÅR .... nei da er det ikke sesong på Kypros.

Det er da mange pensjonister som bor på Kypros om vinteren!? Kan være bra men kan også være regn. Det er ikke stekende hett men bedre enn Norge!

Skrevet

Kypros kanskje ?

Der er det vel altfor kaldt i Desember???? Vi har vært der i Juli, og da er det deilig der.

Skrevet

Sjefen min reiser til Marokko med Apollo og sier det er topp på den tiden av året.

Marokko har jeg ikke tenkt på. Det kan vel også være aktuelt:-)

Skrevet

Det er da mange pensjonister som bor på Kypros om vinteren!? Kan være bra men kan også være regn. Det er ikke stekende hett men bedre enn Norge!

Bestemoren min bor på Kypros om vinteren. Jeg var der og besøkte henne i fjor i januar. Da var det 12 grader. Ikke den store varmen, gitt.

Gjest nå tuller du
Skrevet

Nå ville trådstarter til et sted der det var nettopp godt og varmt !

Skrevet

Bestemoren min bor på Kypros om vinteren. Jeg var der og besøkte henne i fjor i januar. Da var det 12 grader. Ikke den store varmen, gitt.

OK jeg gir meg ;o)

Skrevet

Marokko har jeg ikke tenkt på. Det kan vel også være aktuelt:-)

Jeg var i Marokko i januar for to år siden. Hvis vi var heldige kunne det bli 22 grader midt på dagen, men ellers var det ganske kjølig. Det gikk ikke an å bade i sjøen.

Skrevet

Jeg var i Marokko i januar for to år siden. Hvis vi var heldige kunne det bli 22 grader midt på dagen, men ellers var det ganske kjølig. Det gikk ikke an å bade i sjøen.

Altså litt for kaldt for meg. Takk for den informasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...