Gå til innhold

Forskjell på menn og kvinner på nettsteder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at gifte menn og kvinner er litt forskjellige.

De fleste gifte menn som har profiler på nettsteder som blink, spraydate og nettby er menn som er ute etter å flørte med andre, og noen få - kanskje også hemmelige treff.

De fleste kvinner derimot - er ofte bare pratesyke, vil ha noen å betro seg til, kanskje få flere venner.

Selvsagt - noen kvinner føler kanskje at de trenger litt oppmerksomhet for å føle seg attraktiv, så litt småflørting skjer nok. Noen ytterst få er ute etter spenning i hverdagen.

Dette er bare tanker - og litt erfaringer, men jeg tipper en del er sterkt uenige.

Men dere kan nå få uttale dere nå om deres syn på saken.

Hva tror dere er mest vanlig, er det menn som er mest på flørtern på nettet, men kvinnene bare er pratesyke stort sett, eller er dette likt? Hva med dere selv, om dere har profil på nettet - er det for å flørte med andre, finne elskere eller bare å ha noen å jabbe med, kanskje finne venner?

Skrevet

de fleste jeg kjenner, av folk i parforhold, som henger på blink o.l. er der ikke for å flørte. Og de er der som regel begge to, og vet om hverandre og har hverandre på vennelisten. Sånn er det med meg og sambo, og flere vennepar. Selv er jeg der ikke for å møte nye folk i det hele tatt, men morsomt å skrive i gjesteboka frem og tilbake med venner, og lete etter gamle kjente (har funnet noen fra klassen og parallellklassen på ungdomsskolen, og ble dessuten kjent med en nabo gjennom blink, for hun kjente meg igjen på bildet, sånn synes jeg er gøy!

Men søstera mi f.eks. da hun var singel flørtet hun en del på blink. Fant typen sin der. Etter det slettet han seg med en gang. Hun gjorde ikke det (for hun ville fortsette å bruke det på samme måte som jeg beskrev ovenfor), men da ble han sur... så da slettet hun seg. Så tydelig at han var der kun for å flørte, og regner dermed med at alle andre også er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...