Gå til innhold

"Kronprinsessen" som startet mandag kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går på TV 2 kl. 21.40 startet en ny svensk serie om en ung og vakker kvinne som blir miljøminister.

Etter hvert fikk jeg en tydelig følelse av at jeg hadde sett dette før, men så gikk det opp for meg: Dette er jo akkurat sammen storyen som den med Anneke von der Lippe som helseminister! Til og med noen av replikkene er de samme, det med den stygge hjemmestrikkede julegavepulloveren husker jeg, og det at tilliten hennes ble misbrukt av en journalistvenn var det samme.

Og nyttårsfesten med replikkene der.

Og mye annet.

Skrevet

Den norsk-svenske serien som gikk i fjor eller året før på NRK? Hvor det bl.a. dreide seg om et sykehus i Russland?

Der Samuel Fröler var med... *Sikle*

Skrevet

Den norsk-svenske serien som gikk i fjor eller året før på NRK? Hvor det bl.a. dreide seg om et sykehus i Russland?

Der Samuel Fröler var med... *Sikle*

Ja da, din man-eater, han var lege mener jeg å huske. Men han er altfor liten til meg, så du kan ta ham.

Skrevet

Ja da, din man-eater, han var lege mener jeg å huske. Men han er altfor liten til meg, så du kan ta ham.

Spilte han lege der også? Han spilte jo Skjærgårdsdoktoren.... *Slafse igjen*

Spiller ingen rolle for meg om han ikke er så høy, da slipper jeg å stå på tå! ;o) Eller å ligge en halvmeter alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...