Gå til innhold

Brafilm.com

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

For noe møl!! Bestilte et prøvetilbud hvor jeg kunne låne 4 filmer innen 21 dager. Etter det får jeg en bindingstid på 3 mnd til 129 kr mnd. For å slippe dette må jeg avbestille før de 21 dagene er over og filmen jeg låner må være sendt tilbake.

Nå har det gått 14 dager og jeg har fått sett to filmer. Det går jo sååå utrolig tregt. Fikk første filmen forrige torsdag,sendte den tilbake fredag morgen, og fikk neste film lørdagen i uka etter. 8 dager tok det. Og dette skal man betale 129 kr for? Billigere å leie på 7eleven.

Men problemet er jo nå at om jeg skal avbestille abonnementet må jeg gjøre det nå som filmen nettopp er tilbakesendt. Men selvfølgelig er jo nettsidene stengt,og har vært det i flere dager. Juks og bedrag. Er det bare på min pc det er stengt eller?

candyqueen_83
Skrevet

jeg kommer inn på siden jeg..

Så da er det juks da?? Når jeg prøver å komme inn så står det at den holder på og oppdateres. Vennligst prøv senere. Står det et telefonnummer der? Eller mail?

candyqueen_83
Skrevet

Så da er det juks da?? Når jeg prøver å komme inn så står det at den holder på og oppdateres. Vennligst prøv senere. Står det et telefonnummer der? Eller mail?

Nå prøvde jeg en annen adresse. Da kom jeg visst inn. De hadde sperra den linken jeg først brukte eller noe? Skal hvertfall avbestille på flekken.

Skrevet

Hvis du loves 4 filmer i løpet av 21 dager, og det tar 8 dager per gang, så hadde ihvertfall jeg nektet å betale. Det er direkte avtalebrudd.

"........................................."

candyqueen_83
Skrevet

Hvis du loves 4 filmer i løpet av 21 dager, og det tar 8 dager per gang, så hadde ihvertfall jeg nektet å betale. Det er direkte avtalebrudd.

"........................................."

Det står vel opptil 4 filmer på 21 dager i prøvetiden som er gratis. Og ubegrenset i mnd når man betaler.

Første filmen tok 2 dager fra de sendte den til jeg fikk den.

Sendte den tilbake en fredag,den ble registrert mottatt på tirsdag,og neste film fikk jeg lørdag.

Da blir det ikke akkurat mange filmer man får sett på en mnd. Så nå har jeg sagt opp abonnementet,så slipper jeg å betale.

Skrevet

Det står vel opptil 4 filmer på 21 dager i prøvetiden som er gratis. Og ubegrenset i mnd når man betaler.

Første filmen tok 2 dager fra de sendte den til jeg fikk den.

Sendte den tilbake en fredag,den ble registrert mottatt på tirsdag,og neste film fikk jeg lørdag.

Da blir det ikke akkurat mange filmer man får sett på en mnd. Så nå har jeg sagt opp abonnementet,så slipper jeg å betale.

Nå har de vel også begrenset antall av hver film, så når man skal ha en film kan det jo hende det er ventetid.

"......................................."

candyqueen_83
Skrevet

Nå har de vel også begrenset antall av hver film, så når man skal ha en film kan det jo hende det er ventetid.

Men man setter jo opp en laaang liste med filmer.. Så lang man vil,men hvertfall over 10-20. Og de filmene jeg har fått er ikke de som jeg valgte som førsteprioriterte. Så da er det jo bare å ta en film fra lista. Alle kan jo ikke være utlånte.

Skrevet

Men man setter jo opp en laaang liste med filmer.. Så lang man vil,men hvertfall over 10-20. Og de filmene jeg har fått er ikke de som jeg valgte som førsteprioriterte. Så da er det jo bare å ta en film fra lista. Alle kan jo ikke være utlånte.

"Så da er det jo bare å ta en film fra lista. Alle kan jo ikke være utlånte."

Sant nok. Jeg skal ikke påstå at de er bra eller dårlige :-)

Jeg ser selv altfor sjelden film til at det lønner seg med slike ordninger.

candyqueen_83
Skrevet

"Så da er det jo bare å ta en film fra lista. Alle kan jo ikke være utlånte."

Sant nok. Jeg skal ikke påstå at de er bra eller dårlige :-)

Jeg ser selv altfor sjelden film til at det lønner seg med slike ordninger.

Men er det sånn brafilm.com praktiserer så lønner det seg ikke for noen.

Skrevet

var det du som spurte om brafilm for litt siden ? :)

Som jeg sa, de er ganske trege. Får ca en leveranse hver 6 dag, og da legger jeg i postkassen samme kveld jeg får filmene.

Skrevet

De har altså ikke skjerpet seg siden den gang jeg var medlem.

Det høres forlokkende ut og dersom de hadde registrert filmene mottatt dagen etter at du sendte dem tilbake og så sendt ut nye samme dagen hadde det vært greit. Men som jeg sa i forrige tråd så opplevde jeg også at det tok laaaang tid før det kom nye filmer.

Når en i tillegg ikke får de filmene en ønsker, som regel får en de nederst på lista, så er det lite interessant.

candyqueen_83
Skrevet

var det du som spurte om brafilm for litt siden ? :)

Som jeg sa, de er ganske trege. Får ca en leveranse hver 6 dag, og da legger jeg i postkassen samme kveld jeg får filmene.

Ja det var jëg. bestilte et prøveabonnement for to uker sida,men nå har jeg altså meldt meg ut :P

Syns ikke akkurat det var så veldig mye å betale for. Man skulle nå tro de ville ha kunder, og være litt raske men.

candyqueen_83
Skrevet

De har altså ikke skjerpet seg siden den gang jeg var medlem.

Det høres forlokkende ut og dersom de hadde registrert filmene mottatt dagen etter at du sendte dem tilbake og så sendt ut nye samme dagen hadde det vært greit. Men som jeg sa i forrige tråd så opplevde jeg også at det tok laaaang tid før det kom nye filmer.

Når en i tillegg ikke får de filmene en ønsker, som regel får en de nederst på lista, så er det lite interessant.

Ja jeg fikk også to som lå langt nede på lista. Og gidder ikke betale så mye for to-tre filmer i mnd.

men jeg har lyst på et sånt filmabonnement og meldte meg inn på film24.no for et par timer siden. De har allerede sendt ut to filmer. Så da er det opp til posten :)

Film24 har jo fått best i test av tv2, men er jo ikke sikkert de er noe bedre de heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...