Lucretia Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Vi skulle i svømmehallen i dag, men sambo har blitt syk. Kløe i lungene, som fører til tørr hoste (ikke så mye hosting, men kløen er der). Kjennes litt forkjølet ut også, men det går litt opp og ned sa han. Bør vi utsette svømmeturen? Han føler seg i form til å bade, vi bare lurer på om det kan forverre tilstanden hans? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hvis han er forkjølet, kan det forverre sykdommen. 0 Siter
Gjest tenk på det du Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg mener han ikke bør gå; han kan også smitte andre...... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Tenk åssen idrettsutøverene er. Bare lit uggen så utsetter de ikke kroppen for noen ting 0 Siter
Gjest ikke bruk hans tilstand som unnskyldning for å skulke unna Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Han blir hjemme, men DU tar deg en tur. 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Han blir hjemme, men DU tar deg en tur. Vi gikk begge to. Nei jeg trenger ingen unnskyldning. Jeg bryr meg ikke om trening i det hele tatt, jeg er bare med pga han liker å ha noen å trene med. Og siden han ikke fikk meg med på Elixia, så har vi begynt å svømme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.