Gå til innhold

forferdelig drøm

Anbefalte innlegg

Gjest Alt er tiltak
Skrevet

Jeg drømte at min samboer døde,jeg gråt og gråt. Det ble begravelse.Etter dette kom han til meg som et gjenferd og holdt rundt meg.Han så mye yngre ut og sa at jeg måtte leve livet videre og ikke vere lei meg mer osv.. Fy flate!Dette er den verste drømmen jeg har hatt på lenge... Jeg er helt skremt. Det var sååå virkelig!

Skrevet

De aller fleste er heldigvis ikke sanndrømte, så dette handler høyst sannsynlig ikke om din samboer. Det er noe i deg selv som du trenger å kvitte deg med.

Men jeg skjønner godt at drømmen skremte deg!

Gjest Alt er tiltak
Skrevet

De aller fleste er heldigvis ikke sanndrømte, så dette handler høyst sannsynlig ikke om din samboer. Det er noe i deg selv som du trenger å kvitte deg med.

Men jeg skjønner godt at drømmen skremte deg!

Ja ligger nok i det at det er noe i meg selv som må vekk.. men jeg trenger så sårt hjelp til hva det er... sukk

Skrevet

Har du vært sanndrømt før da? Hvis ikke så hadde jeg nok ikke blitt redd.

Gjest Alt er tiltak
Skrevet

Har du vært sanndrømt før da? Hvis ikke så hadde jeg nok ikke blitt redd.

neida.. Ikke vært sanndrømt.:) men er plaget med masse negative tanker om meg og kjæresten.. psyksike plager som plager meg.. så kan hende at drømmen hører med..Alle tankene som gjør at jeg drømmer sånn.

Skrevet

neida.. Ikke vært sanndrømt.:) men er plaget med masse negative tanker om meg og kjæresten.. psyksike plager som plager meg.. så kan hende at drømmen hører med..Alle tankene som gjør at jeg drømmer sånn.

Da hadde det ikke bekymret meg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...