Gå til innhold

Klarer ikke spise noe :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg ikke syk eller noe, men jeg har ikke greid å spise noe på over to døgn. På grunn av dette er jeg litt kvalm, fordi jeg ikke spiser noe. Prøvde å drikke litt for å få i meg noe væske, men klarte det bare såvidt. I natt måtte jeg stå opp fordi jeg var urolig i kroppen, og besvimte i stua.

Tok CRP på megselv istad, fant ikke noe galt. Har ikke feber eller hodepine eller noe. Ikke forkjøla, ikke gravid..er ikke sulten heller, bare suuuur!

Gjest Calóni
Skrevet

Uten at jeg har noe svar på noe av det andre,-

Hvordan fikk du til å ta CRP på deg selv? Jobber du innen helsevesenet så du har tilgang til utstyret på jobb?

Skrevet

Uten at jeg har noe svar på noe av det andre,-

Hvordan fikk du til å ta CRP på deg selv? Jobber du innen helsevesenet så du har tilgang til utstyret på jobb?

Jeg har CRP utstyr hjemme..

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har CRP utstyr hjemme..

Hvordan har du fått tak i det?

Jeg spør fordi jeg hadde lungebetennelse over en lang periode for ikke så lenge siden, og måtte stadig vekk til legekontoret for å måle CRP. Og nå er jeg i dårlig form igjen, og det kunne vært "interessant" å måle CRP for å se om det kan være lungebetennelsen som har blusset opp igjen, eller om det bare er en vanlig forkjølelse. Og jeg er ikke så dårlig at jeg gidder å dra innom legekontoret for det.

Skrevet

Hvordan har du fått tak i det?

Jeg spør fordi jeg hadde lungebetennelse over en lang periode for ikke så lenge siden, og måtte stadig vekk til legekontoret for å måle CRP. Og nå er jeg i dårlig form igjen, og det kunne vært "interessant" å måle CRP for å se om det kan være lungebetennelsen som har blusset opp igjen, eller om det bare er en vanlig forkjølelse. Og jeg er ikke så dårlig at jeg gidder å dra innom legekontoret for det.

Jeg vet ikke hvor du kan kjøpe utstyret. Jeg vet ikke om man kan det heller. Jeg fikk mitt av en bekjent, fordi jeg hadde behov for å måle det regelmessig før. Hvor vedkommende fikk det fra, aner jeg ikke.

Du kan kanskje søke på nettet etter CRP utstyr? Jeg prøde å søke etter det nå, men fant ikke noe særlig annet enn ren informasjon om CRP.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du kan kjøpe utstyret. Jeg vet ikke om man kan det heller. Jeg fikk mitt av en bekjent, fordi jeg hadde behov for å måle det regelmessig før. Hvor vedkommende fikk det fra, aner jeg ikke.

Du kan kanskje søke på nettet etter CRP utstyr? Jeg prøde å søke etter det nå, men fant ikke noe særlig annet enn ren informasjon om CRP.

Litt vanskelig å vite hvilke søkeord man skal bruke, men jeg skal se om jeg finner noe.

Takk for svar! :)

Skrevet

Deppa? Er et av mine faresignaler iallfall, å ikke klare å spise.

Skrevet

Deppa? Er et av mine faresignaler iallfall, å ikke klare å spise.

Kanskje det..Deppa eller stressa, det kan jo hende, uten at man egentlig tenker særlig over det.

Skrevet

Kanskje det..Deppa eller stressa, det kan jo hende, uten at man egentlig tenker særlig over det.

Pleier å klare det hvis jeg går ut å spiser. En sånn kafe der man kan sitte i vinduet. Kjøper noe lite, med masse farger. Håper du får i deg noe snart, for man blir ganske dårlig av å ikke spise!

Skrevet

Pleier å klare det hvis jeg går ut å spiser. En sånn kafe der man kan sitte i vinduet. Kjøper noe lite, med masse farger. Håper du får i deg noe snart, for man blir ganske dårlig av å ikke spise!

Ja, det blir en ond sirkel når man blir kvalm fordi man ikke har spist, og på grunnlag av det ikke orker å spise.

Skal lage litt poemmes frites tror jeg, i liten posjon. Nam nam :-)

Skrevet

Er du forelsket? Da stopper det helt opp for meg ;o)

Tror heller det er nerver :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...