Gå til innhold

Sikkerhetskode / cvc2 på Visa-kort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bestille noe via cdon.no, men når jeg kommer til utfyllingen av bestillingsskjemat så må jeg oppgi noe de kaller sikkerhetskode eller cvvc2 som skal stå i signaturfeltet, men på kortet mitt står det ikke noe slikt nummer der. Og uten det får jeg ikke sendt bestillingen!

På MasterCardet fra DnB står det et slikt tall, men ikke på det gamle Visa-kortet fra Posten (går ut til våren). Betyr dette at jeg ikke kan bestille fra cdon.no med Visakortet mitt?

Skrevet

Sikker på at det ikke står bakpå kortet _over_ signaturfeltet? Ikke i.

Skrevet

Sikker på at det ikke står bakpå kortet _over_ signaturfeltet? Ikke i.

Der står det bare et kontrollnummer og jeg har prøvd med de tre siste sifrene der (det skal være tre siffer), men det gikk ikke.

Skrevet

Der står det bare et kontrollnummer og jeg har prøvd med de tre siste sifrene der (det skal være tre siffer), men det gikk ikke.

Noen ganger skal det være fire siffer;-)

Skrevet

Noen ganger skal det være fire siffer;-)

Det står spesifikt på skjermen at det skal være 3 siffer, men på mitt kort er det ingen. Ikke har jeg hatt behov for å oppgi disse sifrene tidligere heller, da på andre nettsteder.

Skrevet

Det skal være de tre siste sifrene i signaturfeltet. Har du ikke noe mer enn signaturen din der?

Skrevet

Det skal være de tre siste sifrene i signaturfeltet. Har du ikke noe mer enn signaturen din der?

Kun signaturen. Kortet mitt er vel 3 år gammel tror jeg, kanskje det har skjedd en endring på kortene siden da?

Skrevet

Kan du ikke bare handle med det andre kortet ditt denne gang, og så spørre banken din om hvorfor den koden mangler på Visa-kortet?

Skrevet

Kan du ikke bare handle med det andre kortet ditt denne gang, og så spørre banken din om hvorfor den koden mangler på Visa-kortet?

Det er høyere gebyr på MasterCardet - er det ikke? Dessuten var det ikke såååå veldig hast, noe av det jeg ville ha er ikke sluppet ennå. :o)

Men jeg skal sende mail til posten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...