Ginger2002 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hei. Holder på med på en oppgave, og er tømt i hodet. Noen som kan hjelpe meg med et annet ord for: bakenforliggende. mvh 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det betyr jo noe slikt som en årsak som ikke ligger oppe i dagen, men kommer i farten ikke på noe synonym (om det finnes). 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 I synonymoprdboka stor det "se egentlig" og under egentlig står det: bakenforliggende, bokstavelig, desidert, dypest sett, ekte, faktisk, hovedsakelig, innerste, opprinnelig, reell, sann, ultimat, vesentlig, virkelig... 0 Siter
Gjest Strawberryblonde Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Underliggende? Ehm... 0 Siter
Ginger2002 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Det betyr jo noe slikt som en årsak som ikke ligger oppe i dagen, men kommer i farten ikke på noe synonym (om det finnes). Det er noe sånt jeg er ute etter ja, kommer ikke på noe jeg heller...men takk for hjelp alle sammen... mvh 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg vet jo ikke hvordan du skal bruke ordet, men hvis du har skrevet noe sånt som "den bakenforliggende årsak" kan du jo heller gå for "den egentlige årsak". Men jeg antar det ikke er så banalt. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vet jo ikke hvordan du skal bruke ordet, men hvis du har skrevet noe sånt som "den bakenforliggende årsak" kan du jo heller gå for "den egentlige årsak". Men jeg antar det ikke er så banalt. Skjult agenda? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.