Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare her jeg bor eller er det slik andre steder også? Alle postkassene er borte, sist jeg skulle sende brev var den nærmeste kassa utenfor Oslo City.

Det er rett før jeg ringer posten og spør om det er mulig at de tar med post fra postkassa mi. Før var det jo postkasser på nesten hvert eneste hjørne.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

19

• keinstein

13

• morsan

3

• Atene

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har blitt tynnerer både i nærheten av der jeg bor og i nærheten av jobben. Mye vanskeligere å finne dem nå, ja.

men tror det skal være mulig å se på posten.no hvor det er satt ut kasser.

Skrevet

Har blitt tynnerer både i nærheten av der jeg bor og i nærheten av jobben. Mye vanskeligere å finne dem nå, ja.

Da skal jeg skjekke der så jeg slipper å dra en km i oppoverbakke for å sende brev :o)

Skrevet

Postkassa like utenfor huset mitt er også vekk.

Her har tre stykker blitt borte på noen mnd.

Skrevet

De postkassene som står der er borte. Det er nemlig de postkassene jeg så etter så den siden er utdatert :o)

E'kke sur på deg altså :o)

Skrevet

Her har tre stykker blitt borte på noen mnd.

Portoen går opp, mens både postkontorer og postkasser forsvinner. De svarer på konkurranse med å legge ned og øke prisen. Budbil er billigere enn pakkepost så ofte at det lønner seg for uavhengige bud å kjøre rundt med pakker her oppe.

Skrevet

Da skal jeg skjekke der så jeg slipper å dra en km i oppoverbakke for å sende brev :o)

Men da er det nedoverbakke hjem?

Husk å bremse.... hmmm.

Skrevet

De postkassene som står der er borte. Det er nemlig de postkassene jeg så etter så den siden er utdatert :o)

E'kke sur på deg altså :o)

Så ergerlig!!

Skrevet

Kan du ikke høre med ditt post kontor om du kan feste brevet du vil sende, under lokket på din kasse? Så kan postbudet ta det med seg, enkelt og greit. Det går an å prøve!

Skrevet

Portoen går opp, mens både postkontorer og postkasser forsvinner. De svarer på konkurranse med å legge ned og øke prisen. Budbil er billigere enn pakkepost så ofte at det lønner seg for uavhengige bud å kjøre rundt med pakker her oppe.

Det er jo et eller annet gærnt når jeg ikke finner en av de gamle postkassene mellom her og Oslo City. Jeg kunne jo dratt til postkontoret på Youngstorget men det var litt for stor omvei.

Skrevet

Men da er det nedoverbakke hjem?

Husk å bremse.... hmmm.

Den andre veien er bare rett fram. Uff, en km oppoverbakke er masse trim :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Neida, det er ikke bare der du bor. Her er også de nærmeste postkassene fjernet. Nå har jeg ingen innen gangavstand lenger.

Skrevet

Kan du ikke høre med ditt post kontor om du kan feste brevet du vil sende, under lokket på din kasse? Så kan postbudet ta det med seg, enkelt og greit. Det går an å prøve!

Jeg kan høre men det tviler jeg på. Det er ikke mye service på posten i Oslo lenger.

Skrevet

Neida, det er ikke bare der du bor. Her er også de nærmeste postkassene fjernet. Nå har jeg ingen innen gangavstand lenger.

Det er jo helt sykt. Det er ikke alltid man kan maile heller da :o(

Skrevet

Husker du om det fortsatt er postkasse på bussholdeplassen?

Må poste noe imorgen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er jo helt sykt. Det er ikke alltid man kan maile heller da :o(

Nei, noen brev må man bare sende. Så jeg er misfornøyd med dette, jeg også.

Skrevet

Før var det postkasser utenfor omtrent hver matbutikk, men nå ser jeg de kun utenfor postkontor/post i butikk her i byen. Utrolig irriterende, for de fleste postkontor ligger slik til at det er vanskelig å få fra seg bilen f.eks. Gidder heller ikke gå en km for å poste et brev

Skrevet

Husker du om det fortsatt er postkasse på bussholdeplassen?

Må poste noe imorgen.

Det er dessverre ikke det.. Det var en av de postkassene jeg siktet til i innlegget over *grrr*

Skrevet

Den andre veien er bare rett fram. Uff, en km oppoverbakke er masse trim :o)

Du får muskler som en bryggesjauer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...