Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan høre men det tviler jeg på. Det er ikke mye service på posten i Oslo lenger.

Jeg forstår ikke at de rydder bort kassene... Det henger fremdeles kasse hos oss (på landet).Jeg poster aldri noe der, alltid i butikk når jeg handler. Jo, jeg ville ringt å bedt om denne vesle tjenesten. Lykke til!

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

19

• keinstein

13

• morsan

3

• Atene

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, noen brev må man bare sende. Så jeg er misfornøyd med dette, jeg også.

Kanskje vi skulle maile og klage?

Mailadressen står på http://www.posten.no/Portal/KontaktOss/

Jeg begynner å få erfaring med klager og det hender at det nytter :o)

Skrevet

Det er dessverre ikke det.. Det var en av de postkassene jeg siktet til i innlegget over *grrr*

hrmff...

Da må det vel bli postkontoret. Jaja, jeg treffer ihvertfall andre voksne enn jentungens lærer på den måten.

Skrevet

Før var det postkasser utenfor omtrent hver matbutikk, men nå ser jeg de kun utenfor postkontor/post i butikk her i byen. Utrolig irriterende, for de fleste postkontor ligger slik til at det er vanskelig å få fra seg bilen f.eks. Gidder heller ikke gå en km for å poste et brev

Vi får klage

http://www.posten.no/Portal/KontaktOss/

Skrevet

Du får muskler som en bryggesjauer.

Det har jeg allerede og jeg synes de er store nok. Jeg tok nesten alle i håndbak på bakgårdsfesten.

Ikke de sterkeste mannfolka da :o)

Skrevet

Du har ikke en post-i-butikk i nærheten da?

Nei, tror ikke det er slik i byen jeg.

Skrevet

Det er det i Trondheim skjønner du. :o) Veldig praktisk å kunne hente pakker fra kl. 7-22 og fra 10-22 på søndager, "min" post-i-butikk er nemlig i en Mix-kiosk. :o)

Skrevet

Det har jeg allerede og jeg synes de er store nok. Jeg tok nesten alle i håndbak på bakgårdsfesten.

Ikke de sterkeste mannfolka da :o)

Å ta mannfolka i håndbak er kanskje litt sånn "You can't get a man with å gun"?

Annie, get your gun.

Skrevet

Det er det i Trondheim skjønner du. :o) Veldig praktisk å kunne hente pakker fra kl. 7-22 og fra 10-22 på søndager, "min" post-i-butikk er nemlig i en Mix-kiosk. :o)

Din heldiggris .o)

Gjest Elextra
Skrevet

Det har jeg sannelig ikke tenkt på, sender det meste fra jobben. Skal sjekke om kassene jeg kjenner til i nærheten er borte!

Gjest Calóni
Skrevet

Min også :D

Skrevet

Joda, det er post-i-butikk i Oslo også.

Du finner oversikt på www.posten.no - ute på høyre side på forsiden står det noe om "finn postkontor/post i butikk", og der kan du zoome deg inn på din del av byen, og finne fram. Til og med røde postkasser er merket av der.

Skrevet

Mamma fester brev med den gule brikka til postkassaen sin (har vel omtrent 4 km til nærmeste røde postkasse og er passert 80).

Jeg poster omtrent alt på jobben, så jeg savner nesten ikke postkassene.

Skrevet

Ser videre nedover debatten at det blir tatt opp post- butikker:)

Jeg vet at mix-butikkene har sånn avtale med posten, lurer på om noen bensin stasjoner også har det?

Det er iallefall sånn at man kan hente pakker og sånn i helgene og etter stengetid.

Skrevet

Joda, det er post-i-butikk i Oslo også.

Du finner oversikt på www.posten.no - ute på høyre side på forsiden står det noe om "finn postkontor/post i butikk", og der kan du zoome deg inn på din del av byen, og finne fram. Til og med røde postkasser er merket av der.

Den nærmeste post-i-butikk er på Gunerieus.

Den nærmeste postkasse er ikke så langt unna men helt feil vei. Det ser jeg på kartet for der er jeg aldri.

Skrevet

Ser videre nedover debatten at det blir tatt opp post- butikker:)

Jeg vet at mix-butikkene har sånn avtale med posten, lurer på om noen bensin stasjoner også har det?

Det er iallefall sånn at man kan hente pakker og sånn i helgene og etter stengetid.

Mix har ikke her :o(

Skrevet

Postkassa rundt hjørnet her er også borte.

Skikkelig kjedelig er det.

Skrevet

Mamma fester brev med den gule brikka til postkassaen sin (har vel omtrent 4 km til nærmeste røde postkasse og er passert 80).

Jeg poster omtrent alt på jobben, så jeg savner nesten ikke postkassene.

Jeg også gjorde det når jeg jobba og så har venninna mi tatt med på jobben noen ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...