Gå til innhold

Skjult nummer/telefonsalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lov å ringe fra skjult nummer når man ringer for å selge noe?

Skrevet

Ja selvsagt! Hvorfor skulle man ikke ha lov til det?!

De aller fleste selgere gjør det.

Gjest gruffalo
Skrevet

Joda.

Og det er jo egentlig veldig greit, så lar man være å svare på oppringninger fra skjult nummer.

Skrevet

Om jeg mottar skjulte nummer til mobilen så lar jeg stort sett være å ta telefonen. Enkelt og greit. Alle de jeg kjenner har jeg jo lagt inn på lista mi så jeg ser hvem som ringer.

Firmaer får forsyne meg ringe med synlige numre skal de bli tatt seriøst av meg.

Skrevet

Tror jeg leste noe om at det ikke var lov lenger...

Om det ringer med skjult nr eller et "typisk" selgernr (kjenner de igjen etter hvert) så tar jeg den og legger på med en gang. Da ringer de sjeldnere.

Gjest det har jeg
Skrevet

Har du også fått tlf fra sjømannskjærka i dag?

:-)

Skrevet

Ble oppringt så mange ganger fra skjult nummer i dag at jeg til slutt tok den - jeg måtte flire da jeg hørte hvem det var: telefonkatalogen gule sider (de skulle sjekke en endring i oppføringen min). Er det bare jeg som ser det komiske i at en representant for telefonkatalogen ringer fra skjult nummer..? :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...