Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står i Dagbladet, at en nå kan få FF 2.0 en dag før lanseringen. Er det den ferdige tru, eller nok en beta?

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/10/24/480760.html

Oppi der står det "Her finner du Firefox 2.0, Internet Explorer (IE) 7 og Opera 9."

Fila jeg lasta ned heter iallefall Firefox Setup 2.0.exe

Jeg klør i fingra etter å prøve den, men vil ikke ha beta. Finner ikke noe som sier dette er beta da, men lell.. *hmmm*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lastet ned betaversjonen for rundt 3 uker siden, hvorpå den automatiske oppgraderinga oppgraderte versjonen til den virkelige 2.0-versjonen for et par dager siden.

Du kan trygt installere den.

Skrevet

Jeg lastet ned betaversjonen for rundt 3 uker siden, hvorpå den automatiske oppgraderinga oppgraderte versjonen til den virkelige 2.0-versjonen for et par dager siden.

Ahh, takk. *setter i gang*

Skrevet

Funker bra så langt, sjøl om noen av extentionene ikke er oppdaterte da.

Men den norske innebygde ordboka, den er ikke fullgod.

Får feil på mye av de mest brukte ordene. "ikke", "en", "ordene" fikk jeg feil på her, bare i dette innlegget.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Funker bra så langt, sjøl om noen av extentionene ikke er oppdaterte da.

Men den norske innebygde ordboka, den er ikke fullgod.

Får feil på mye av de mest brukte ordene. "ikke", "en", "ordene" fikk jeg feil på her, bare i dette innlegget.

Jeg bare surfer, jeg. Har null greie på hva nettleseren kan gjøre sånn utover det mest elementære. Ordbok? Aldri hørt om. :)

Skrevet

Jeg bare surfer, jeg. Har null greie på hva nettleseren kan gjøre sånn utover det mest elementære. Ordbok? Aldri hørt om. :)

Mye moro å finne i FF.

Ang ordboka: Den funket bra bare jeg fikk den på bokmål. *s*

Skrevet

Mye moro å finne i FF.

Ang ordboka: Den funket bra bare jeg fikk den på bokmål. *s*

"Ang ordboka: Den funket bra bare jeg fikk den på bokmål."

Jeg skulle til å foreslå det, da ordene du nevnte er typisk annerledes på nynorsk :-)

Er den mye tregere enn forrige versjon, forresten?

"........................................."

Skrevet

"Ang ordboka: Den funket bra bare jeg fikk den på bokmål."

Jeg skulle til å foreslå det, da ordene du nevnte er typisk annerledes på nynorsk :-)

Er den mye tregere enn forrige versjon, forresten?

"........................................."

Nææ, har ikke inntrykk av det.. At den er tregere asså.

Kjekt er det iallefall med denne ordboka. Funker jo de fleste steder. her, på div forum osv.. *liker* :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...