Gå til innhold

Bruker du finn.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kjøper: Hva synes du er viktig at en annonse inneholder?

Som selger: Hvilke erfaringer har du mht hvor lett det er å få solgt ting?

- - -

Mitt svar:

Hvis jeg skal kjøpe noe er det meget viktig med BILDER!

Videre bør annonsen inneholde slikt som mål (dersom det f eks er et møbel - veldig viktit å vite om det er 1,20 eller 1,30 bredt), og så bør det være en fast angivelse av pris. Jeg er aldri interessert i dem som sier "kom med bud" eller "selges til høysbydende".

Men man bør likevel være åpen for pruting, men en utgangspris bør stå der.

Dessuten synes jeg at noen av selgerne seriøst bør re-vurdere prisen. Brukt er brukt, og det skal reduseres betydelig i forhold til ny pris.

Som selger har jeg erfart at pris betyr veldig mye. Setter man "for høy" pris i utgangspunktet, fordi man har "innkalkulert" litt prutningsmonn, så får man ingen interesserte. Med "lave nok" priser i utgangspunktet får man kjøpere som betaler det som det står i annonsen.

Skrevet

Det må være minst ett bra bilde for at jeg skal gidde å bry meg om en annonse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...