Gå til innhold

PC-ekteskap

Gjest ekteskap er så mangt?

Anbefalte innlegg

Gjest ekteskap er så mangt?
Skrevet

Hva ville dere sagt hvis dere hørte om et par der begge sitter hele kvelden i stua uten å si et ord til hverandre omtrent, med hver sin lap-top på fanget, og driver med hvert sitt, enten jobb eller spill eller dilldall, hver kveld?

De har det tydeligvis bra sammen, men det virker jo litt rart? Eller?

Skrevet

Trodde et godt ekteskap innebar at man ga rom til hverandre, jeg - og slik sett kan vel disse to ha det svært så godt sammen? Noe av det beste i mitt forhold er i alle fall det at vi kan være sammen uten å sitte oppå hverandre eller underholde hverandre.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det så mye mer forskjellig fra om begge leser hver sin bok, ser på samme tvprogram e.l.?

Skrevet

Høres ut som mitt samboerforhold. Hadde ikke klart det om vi alltid måtte gjøre ting sammen.

Skrevet

Noen kvelder gjør vi nettopp det. Andre kvelder legger vi bort PC-en, skrur av TV-en og skravler.

Alt til sin tid - det er et godt forhold, synes jeg.

Skrevet

Tja, hvis disse to synes det er fint å ha det sånn, at de trives med det og synes det gir dem noe viktig så er det vel ikke noen andre har noe med?

Ikke stort mer sosialt enn når min elskede og jeg ser 7 filmer i løpet av en helg... ;o)

Skrevet

hehe sånn som oss tre her i huset det :)

Jeg spøker litt da, men vi sitter en del sånn om kveldene ja.

Vi passer på å dekke bordet for kveldsmat å spise sammen.

Skrevet

Trives de med det begge to, så må det blir deres problem, men så rikt ekteskap hørtes det ikke ut som.

Skrevet

Det er jo oss bortsett fra at vi snakker til hverandre da. Men vi sitter likevel foran hver vår pc døgnet rundt omtrent. Liker det vi!

Skrevet

Fint å høre. Da kommer jeg herved ut av skapet og forteller at det er vi som har det sånn (ikke _hele_ tiden da ;-) og at vi har det bra med det, men jeg begynte å lure litt på om vi var helt i orden he he. Godt å høre at det ikke bare er oss :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...