Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det noen gang at dere får andres svar her?

Det gjør jeg.

Som oftest så får jeg opp riktige svar til meg, mens av og til får jeg svarene til en annen dol,er. Og det er alltid den samme.

Er det bare hos meg eller?

Gjest også beskjed til webmaster
Skrevet

Så mener jeg du må si det til doleren, for av og til skriver man svært personlige ting her også......

Skrevet

Hmm, dette er litt ubehagelig for meg.. jeg har nemlig akkurat det samme problemet og jeg har ikke hatt noe ønske om å fortelle hvem sine "svar-til-meg" jeg oftest får. Nå bare MÅ jeg si det. Det er ofte jeg får dine "Svar-til-meg"... Nå lurer jeg selvfølgelig på om det er mine "Svar-til-meg" du får? Om så er, så kan webbis kanskje finne en løsning på problemet?

*spent*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er ikke bare hos deg. Togli opplever dette stadig vekk.

Mail webbis når du opplever det. De forsøker å komme til bunns i problemet, men så vidt jeg vet har de ikke ennå funnet ut hvor feilen ligger.

Det er en alvorlig feil, så send en mail til webbis.

Skrevet

Hmm, dette er litt ubehagelig for meg.. jeg har nemlig akkurat det samme problemet og jeg har ikke hatt noe ønske om å fortelle hvem sine "svar-til-meg" jeg oftest får. Nå bare MÅ jeg si det. Det er ofte jeg får dine "Svar-til-meg"... Nå lurer jeg selvfølgelig på om det er mine "Svar-til-meg" du får? Om så er, så kan webbis kanskje finne en løsning på problemet?

*spent*

Det er nok dine ja så vidt jeg kan se!

Skikkelig kjedelig! Bør nok få noen til å se på det.

Håper det kan ordnes.

Skrevet

*spent*

Har nå sendt en mail til webmaster, og håper han kan ordne opp i det.

Skrevet

Det er nok dine ja så vidt jeg kan se!

Skikkelig kjedelig! Bør nok få noen til å se på det.

Håper det kan ordnes.

Tenkte jeg det ikke!! Jeg har varslet webmaster (sendt mail) og sagt at det er ditt nick som stadig dukker opp. Har ikke fått svar fra webbis i det siste, så jeg tror nok de har gitt opp litt... Vet vel ikke helt hva de skal gjøre. Flott om du kan maile dem også og forklare at du får mine og jeg får dine, så kanskje de klarer å finne en sammenheng?

En ting har jeg merket meg, og det er at dette problemet oftere oppstår når jeg kommer tilbake til dol en stund etter jeg har vært der før. Da klikker jeg meg inn på dol fra favoritter og trenger ikke alltid skrive ned nick og passord for å komme meg inn på dol. Den første siden som da dukker opp er "Svar-til-meg"-siden, og ofte er det din side (en sjelden gang noen andres).

Prøv å finne ut om det er slik det skjer med deg også...

Skrevet

Nei, det er ikke bare hos deg. Togli opplever dette stadig vekk.

Mail webbis når du opplever det. De forsøker å komme til bunns i problemet, men så vidt jeg vet har de ikke ennå funnet ut hvor feilen ligger.

Det er en alvorlig feil, så send en mail til webbis.

mail er herved sendt!

Skrevet

Har nå sendt en mail til webmaster, og håper han kan ordne opp i det.

Bra:-)

Skrevet

Tenkte jeg det ikke!! Jeg har varslet webmaster (sendt mail) og sagt at det er ditt nick som stadig dukker opp. Har ikke fått svar fra webbis i det siste, så jeg tror nok de har gitt opp litt... Vet vel ikke helt hva de skal gjøre. Flott om du kan maile dem også og forklare at du får mine og jeg får dine, så kanskje de klarer å finne en sammenheng?

En ting har jeg merket meg, og det er at dette problemet oftere oppstår når jeg kommer tilbake til dol en stund etter jeg har vært der før. Da klikker jeg meg inn på dol fra favoritter og trenger ikke alltid skrive ned nick og passord for å komme meg inn på dol. Den første siden som da dukker opp er "Svar-til-meg"-siden, og ofte er det din side (en sjelden gang noen andres).

Prøv å finne ut om det er slik det skjer med deg også...

Har dessverre ikke notert meg om det er noen spesiell sammenheng.

De første gangene det skjedde tok jeg meg ikke tid til å finne ut hvem det var heller.

Og det er ikke ofte det skjer.

Har sendt mail jeg også nå, så da får vi håpe det skjer noe.

Skrevet

Har dessverre ikke notert meg om det er noen spesiell sammenheng.

De første gangene det skjedde tok jeg meg ikke tid til å finne ut hvem det var heller.

Og det er ikke ofte det skjer.

Har sendt mail jeg også nå, så da får vi håpe det skjer noe.

Det er ikke så ofte det skjer med meg heller, men en gang er en gang for mye synes jeg..

Skjer sånn ca 2-4 ganger pr mnd :-(

Spent på om du får svar fra webbis! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke så ofte det skjer med meg heller, men en gang er en gang for mye synes jeg..

Skjer sånn ca 2-4 ganger pr mnd :-(

Spent på om du får svar fra webbis! :-)

Kanskje dere har samme passord eller noe sånt. :)

Skrevet

Kanskje dere har samme passord eller noe sånt. :)

Nope!

Jeg har faktisk skifta passord for å se om det kunne hjelpe på, men det gjorde det visst ikke ;-)

Men du.. Hvis tula og jeg bor i samme område, kan det da ha noe med at vi kommer inn på samme server eller noe sånt? Godt mulig datagenier ler av meg nå, men jeg tar sjansen ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nope!

Jeg har faktisk skifta passord for å se om det kunne hjelpe på, men det gjorde det visst ikke ;-)

Men du.. Hvis tula og jeg bor i samme område, kan det da ha noe med at vi kommer inn på samme server eller noe sånt? Godt mulig datagenier ler av meg nå, men jeg tar sjansen ;-)

Jeg kan finne på å stille like dumme spørsmål selv, så jeg ler ikke av deg. :)

Nei, jeg aner ikke. Men jeg vil tro at dere med denne oppklaringa har gjort webbis`jobb langt enklere.

Skrevet

Jeg kan finne på å stille like dumme spørsmål selv, så jeg ler ikke av deg. :)

Nei, jeg aner ikke. Men jeg vil tro at dere med denne oppklaringa har gjort webbis`jobb langt enklere.

Satser iallefall på det!

Jeg antar webbis er lei av gnålet mitt nå.. Har sendt mail hver gang problemet har oppstått, så snart blir jeg vel utestengt *ler*

Skrevet

Det har ikkje hendt at eg har fått andres svar - og eg håpar da ingen andre har fått mine heller, eg er jo av og til anonym :-S

Har det foregått lenge?

Skrevet

Jeg har opplevd å få andres svar en gang, og så langt jeg vet har andre fått mine svar en gang. Men jeg aner aner jo ikke om det har skjedd oftere uten at jeg har blitt gjort oppmerksom på det.

Skrevet

Det har ikkje hendt at eg har fått andres svar - og eg håpar da ingen andre har fått mine heller, eg er jo av og til anonym :-S

Har det foregått lenge?

Det er iallefall et år siden jeg opplevde det første gang. Kan ikke huske å ha fått dine svar før, så du kan nok ta det med ro :-)

Skrevet

Det har hendt meg noen ganger også. Jeg aner ikke hvilket nick jeg får, jeg bare går ut av siden med en gang.

Skrevet

Det har hendt meg noen ganger også. Jeg aner ikke hvilket nick jeg får, jeg bare går ut av siden med en gang.

Det gjorde jeg også i starten. Skikkelig ekkelt var det... Nå sjekker jeg alltid hvem sitt nick svarene er til. Webmaster mente nemlig at det var ulike nick som ville komme opp, men det var det altså ikke. Nå mailer jeg webbis med navn på nick hver gang det skjer. Har dermed et lite håp om at de kan se en sammenheng. Håpet er kanskje større nå som det viser seg at det nicket jeg oftest får, også få min svar-til-meg-liste...

Men..Jeg sitter altså ikke og studerer svarene, såpass moral har jeg tross alt :-)

Bare å ta en kjapp titt nedover lista, så ser man fort hvem som er "offeret"..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...