Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikkje hendt at eg har fått andres svar - og eg håpar da ingen andre har fått mine heller, eg er jo av og til anonym :-S

Har det foregått lenge?

Ja, de fleste er vel anonyme en gang i blant. Guffent å tenke på at man kan få se andres "svar til meg".

Jeg har ikke fått andres svar, men tror Ulvinnen en gang fikk mine? Eller blander jeg med noen andre?

Skrevet

Det gjorde jeg også i starten. Skikkelig ekkelt var det... Nå sjekker jeg alltid hvem sitt nick svarene er til. Webmaster mente nemlig at det var ulike nick som ville komme opp, men det var det altså ikke. Nå mailer jeg webbis med navn på nick hver gang det skjer. Har dermed et lite håp om at de kan se en sammenheng. Håpet er kanskje større nå som det viser seg at det nicket jeg oftest får, også få min svar-til-meg-liste...

Men..Jeg sitter altså ikke og studerer svarene, såpass moral har jeg tross alt :-)

Bare å ta en kjapp titt nedover lista, så ser man fort hvem som er "offeret"..

Da skal jeg gjøre det samme neste gang jeg får opp andres svar.

Jeg føler det nesten som jeg åpner andres post, skikkelig ekkel følelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...