Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig at det er mulig. Ikke rart det er så mange ulykker rundt omkring da det er slike sjåfører ute blant oss. Greit nok at hun tok feil, men det å ikke stoppe å rygge og kjøre ut på veien er sier jo sitt. Vi får håpe at dette var hennes siste kjøretur.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er helt utrolig at det er mulig. Ikke rart det er så mange ulykker rundt omkring da det er slike sjåfører ute blant oss. Greit nok at hun tok feil, men det å ikke stoppe å rygge og kjøre ut på veien er sier jo sitt. Vi får håpe at dette var hennes siste kjøretur.

"Vi får håpe at dette var hennes siste kjøretur."

Det kunne det fort blitt.

Det som slår meg er at det alltid er kjærringer. Alltid!

Hver eneste gang vi leser om en eller annen idiot som presterer å legge seg ut i feil fil på motorveier med midtrabatt imellom kjørebanene, er det kvinner. Det slår aldri feil.

Menn kan sikkert gjøre feil de også, men de har i det minste antenner nok til å sette bilen i revers og rygge, eller kjøre ut til siden av veien, i stedet for å fortsette i feil fil fram til neste avkjørsel.

Skrevet

Hver eneste gang vi leser om en eller annen idiot som presterer å legge seg ut i feil fil på motorveier med midtrabatt imellom kjørebanene, er det kvinner. Det slår aldri feil.

Menn kan sikkert gjøre feil de også, men de har i det minste antenner nok til å sette bilen i revers og rygge, eller kjøre ut til siden av veien, i stedet for å fortsette i feil fil fram til neste avkjørsel.

Hehe, du sier noe.

Men det er noe jeg alltid har lurt på. Hva med de som får motorstopp i venstre fil på 4 felts veg? hvorfor i all verden kjører de ikke over i høyre fil og legger seg langt ut til venstre når bilen stopper? Greit nok hvis de står rolig i ei kø, men jeg har sett det mange ganger selv at de som får stopp, fortsetter å kjøre i venstre filen til det stopper helt. Hvor dum er det egentlig lov å være?

Forresten så er ikke dette noe typisk kvinnefenom,..... tror jeg da.

Det er også mulig å sette den i gear og dra den på starteren over i venster fil også, i alle fall i de tilfellene hvor trafikken står stille.

Skrevet

Særlig den unge mannen som kjørte flere km i feil retning på en motorvei med midtskiller sørafor i forrige uke. Han var veldig kjerring.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, du sier noe.

Men det er noe jeg alltid har lurt på. Hva med de som får motorstopp i venstre fil på 4 felts veg? hvorfor i all verden kjører de ikke over i høyre fil og legger seg langt ut til venstre når bilen stopper? Greit nok hvis de står rolig i ei kø, men jeg har sett det mange ganger selv at de som får stopp, fortsetter å kjøre i venstre filen til det stopper helt. Hvor dum er det egentlig lov å være?

Forresten så er ikke dette noe typisk kvinnefenom,..... tror jeg da.

Det er også mulig å sette den i gear og dra den på starteren over i venster fil også, i alle fall i de tilfellene hvor trafikken står stille.

Det har jeg også lurt på. Ofte ligger de jo i 70-, 80-, eller 90 km i timen når bilen begynner å fuske. Man skulle tro det var mer enn nok tid til manøvrere bilen inn mot høyre side av veien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...