Gå til innhold

Hvor egoistisk går det an å bli?

Anbefalte innlegg

Gjest hva tenker de med?
Skrevet

Enig! Jeg fatter ikke med min beste vilje at noen med viten og vilje utsetter sitt ufødte barn for dette.

Skrevet

Kan ikke si jeg er overrasket. Det finnes alle mulige unnskyldninger for å fortsette å røyke i svangerskapet - f.eks at det er verre for fosteret om mor går rundt med abstinens etter røyk, enn om hun tar seg noen blås om dagen.

Helt vanvittig.

Skrevet

Kan ikke si jeg er overrasket. Det finnes alle mulige unnskyldninger for å fortsette å røyke i svangerskapet - f.eks at det er verre for fosteret om mor går rundt med abstinens etter røyk, enn om hun tar seg noen blås om dagen.

Helt vanvittig.

Bare piss selvfølgelig. Såvidt jeg husker har barnet oksygenproblemer i opptil 8 timer etter at mor har tatt en sigg... Og jeg nekter å tro at noen ved sine fulle fem synes det er greit at barnet har oksygenproblemer hele døgnet så lenge mor får tilfredsstilt sitt nikotinbehov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...