Gå til innhold

Føler/kjenner ikke kjærlighet lenger

Anbefalte innlegg

Gjest Alt er tiltak

Vet.. Er risikoen ved å skrive her. For folk svarer utifra sin situasjon og sine erfaringer, som kan være veldig anderledes enn dine. Prøv å samle de bekreftende svarene du får, og les dem. Før du skriver. Så får du kanskje en slags buffert? Dette er noe som tar tid og krefter å jobbe med. Men det er verd det og det blir bedre!

Ja merker det at det er en risiko ved det.. Folk kan vere så frekke og de sier ting rett ut.. Jeg får prøve å la det ligge,for kan bli verre også!Har du noen som helst peiling på hvorfor akkurat tvilen på mine følelser er der?og ikke noe annet??Hvilken grunn kan det vere?Jeg blir jo så usikker på forholdet når det blir sånn tvil...:(

Fortsetter under...

Ja merker det at det er en risiko ved det.. Folk kan vere så frekke og de sier ting rett ut.. Jeg får prøve å la det ligge,for kan bli verre også!Har du noen som helst peiling på hvorfor akkurat tvilen på mine følelser er der?og ikke noe annet??Hvilken grunn kan det vere?Jeg blir jo så usikker på forholdet når det blir sånn tvil...:(

Vet ikke, men - det er jo gjerne de store viktige tingene som man blir mest redd for og dermed tenker mest på og så vips er man inne i spiralen.

Gjest Alt er tiltak

Vet ikke, men - det er jo gjerne de store viktige tingene som man blir mest redd for og dermed tenker mest på og så vips er man inne i spiralen.

Ja og det er jo han som er en av de viktigste tingene i livet mitt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...