Gå til innhold

SMS'er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange SMS'er sender der pr dag? På siste regning fant jeg ut at jeg sender i snitt 17 pr dag....og jeg vil tippe at rundt 10 av dem er til mannen min.

Hva skriver dere om i meldingene? Vi gir små rapporter om hvordan morgenrutinene gikk med barna, hvordan levering i bhg var.... Påminninger om hva som skal skje om ettermiddag og kveld......... "Glad i deg, vennen :-)"....."Hva skjer?"

Med venninner og foreldrene mine er det mer praktiske ting om hva vi har gjort den dagen eller skal gjøre, avtaler mm.

Innimellom kommer vitser og litt groviser også :-)

Hvordan i all verden klarte vi oss uten - for bare få år siden (4-5 år siden) ????!!!!!

Gjest Debra irl
Skrevet

Hvis jeg tar med det jeg sender i jobbsammenheng også er jeg kjapt oppe i 200-250 pr dag.

Men privat? Tja, 30-40 kanskje.

Skrevet

Sjekka nettopp oversikten for september og sendte da snaut 10 sms/mms i snitt per dag.

Skrevet

Hvis jeg tar med det jeg sender i jobbsammenheng også er jeg kjapt oppe i 200-250 pr dag.

Hva i all verden slags jobb er det du har da, som innebærer å sende så mange SMS?

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg sender vel nesten 20 daglig. Og de er private alle sammen.

Blir en del til eldste-mann, og mange til søstern.

Skrevet

At noen sender så mange SMS, har jeg faktisk vanskelig for å tro.

Da må du ha en vanvittig stor adresseliste ifbm jobben, og sender ut til alle samtidig.

Det er jo akkurat som min jobb, de som sitter inne på kontorene sender SMS til 250 ansatte opptil flere ganger daglig.

Skrevet

Synes det er så strevsomt å sitte å knudre på de små tastene, tar jo så lang tid...

Av og til, når jeg får SMS av SMS-syke venninner, kan det rulle inn 10 i minuttet nærmest, det er STREVSOMT!

Men er en kjekk mulighet å ha :)

Gjest Debra irl
Skrevet

Hva i all verden slags jobb er det du har da, som innebærer å sende så mange SMS?

Jeg minner klienter på timer/ skaffer vikarer etc. Da er sms er flott verktøy.

Skrevet

Vet ikke hvor mange SMSer jeg sender, men de jeg sender varier fra praktiske beskjeder a'la "Kjøpt VG" til lengre "samtaler" om litt av hvert...

Skrevet

Jeg sender nok 2-3 via internett på jobben + i snitt en til for å gi beskjeder vil jeg tro. Noen dager mange, men det kan også gå mange dager uten.

Derfor har jeg ofte slike kjempestore tlf.regninger på 30-40 pr. mnd.

Har hatt en på 70,-. Det er rekorden.

Gjest Debra irl
Skrevet

At noen sender så mange SMS, har jeg faktisk vanskelig for å tro.

Da må du ha en vanvittig stor adresseliste ifbm jobben, og sender ut til alle samtidig.

Det er jo akkurat som min jobb, de som sitter inne på kontorene sender SMS til 250 ansatte opptil flere ganger daglig.

Hvorfor skulle jeg lyve om det da? Da ville jeg ha skrytt på meg noe kult.

De ansatte + vikarer/ ekstrahjelper er ca 50 i tallet. Jeg skaffer vikarer på den måten, minnder de ansatte på avtaler/ møter etc. Og jeg minner klienter om timer. Når meldingene i tillegg tilsvarer 2-3 meldinger i lengde, gir det fort utslag.

Skrevet

Jeg er nok ingen sms,er.

Ser på siste regning at jeg har sendt 30 sms på 1 mnd.

Det blir 1 for dag det;)

Skrevet

Jeg minner klienter på timer/ skaffer vikarer etc. Da er sms er flott verktøy.

Ok, men det er vel ikke du som betaler regninga da?;)

Med mindre det er du som driver bedrifta da;))

Skrevet

Hvorfor skulle jeg lyve om det da? Da ville jeg ha skrytt på meg noe kult.

De ansatte + vikarer/ ekstrahjelper er ca 50 i tallet. Jeg skaffer vikarer på den måten, minnder de ansatte på avtaler/ møter etc. Og jeg minner klienter om timer. Når meldingene i tillegg tilsvarer 2-3 meldinger i lengde, gir det fort utslag.

Jeg mente det ikke stygt, det bare høres utrolig mye ut.

Du kan jo ikke få så mye annet når du sender så mange ut bare på en arbeidsdag.

Skrevet

Jeg takler ikke å knote med de små tastene, om noen tekster meg så ringer jeg dem heller opp igjen. Det hender jeg bruker SMS-tjenesten på Gule Sider, men sendte SMS fra min egen telefon? 10 i året, kanskje?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det går i perioder. Det kan gå flere dager uten sms, for så å bli opptil ti når jeg skal gjøre avtaler med noen.

Jeg ser at flere gir ektefellen beskjeder eller søte meldinger på den måten. Det tar vi på msn.

Skrevet

Jeg kan ikke fordra sms'er. Så jeg håper ingen forventer lange svar fra meg. Hvorfor kan ikke folk ringe i steden hvis de har noe å fortelle?

Gjest MiaMariaa
Skrevet

250 SMS i løpet av en arbeidsdag? Altså ca. 30 i timen? Dette får du vel neppe til med mindre du massesender via PC?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...