Gå til innhold

SMS'er

Anbefalte innlegg

Skrevet

2-3 pr. dag i snitt. Synes det er mere nok, liker bedre å ringe, men svarer jo på dem jeg får og ok når en kort beskjed skal gis.

Gjest Debra irl
Skrevet

Ok, men det er vel ikke du som betaler regninga da?;)

Med mindre det er du som driver bedrifta da;))

Bedriftstelefon. Betaler det ikke selv nei.

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg mente det ikke stygt, det bare høres utrolig mye ut.

Du kan jo ikke få så mye annet når du sender så mange ut bare på en arbeidsdag.

1 melding, bestående av 2 tellende meldinger sendt til en gruppe på 40 = 80 meldinger. 2 slike på en dag= 160 meldinger. +1 melding sendt til gruppe på 30= 190. Dette er ikke uvanlig. I tillegg svar på evt spm, så er jeg kjapt oppe i 200-210.

Det tar ikke hele dagen. Å skrive en sms går fort.

Skrevet

Det varierer, i dag har jeg så langt sendt 13 stykker. Vanligvis sender jeg vel mellom 3-15 tenker jeg.

Skrevet

Jeg sender kanskje mellom 2-3 i snitt daglig. Noen ganger mange flere og noen dager ingen.

Synes sånne masse produserte god helg meldinger er teit, hva er egentlig vitsen?

Gjest Jillian
Skrevet

To i uka kanskje? Sjelden til mannen min, vi ringer. Og mailer. Og møtes og snakker.

Skrevet

Vil tro jeg sender i snitt 2-3 SMS om dagen. Og da er det flere dager jeg ikke sender noen, og noen dager jeg sender mange.

Skrevet

Det varierer veldig. Noen dager ingen - andre dager en hel stim.

Gjennomsnittet blir kanskje på 3-4.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen dager sender jeg mange. Andre ganger sender jeg ingen.

Skrevet

Før i tiden utvekslet vi små lapper i matpakka - hehe

Det gjorde vi også - eller rettere sagt mannen min. Han smurte alltid til meg.

Verst var det den gangen han hadde skrevet og tegna hjerte med svart tusjpenn på mellomleggspapiret som lå oppå gulosten.

Du kan tro det var svært lesbart med grønnaktig skrift også i gulosten da jeg åpna pakka i lunsjen. Mange rundt meg fikk seg en god latter da. :)

Skrevet

Litt nå og da. Kanskje 70 i uka. Foretrekker faktisk å ringe dersom jeg har anledning, ellers bruker jeg også MSN til å avtale ting meg venner og venninner. Når jeg er borte fra kjæresten blir det selvsagt noen meldinger også, da går det fort en 10 meldinger med kjærlighetserklæringer på rekke og rad:)

Ellers bruker jeg det mest til hilsninger til mamma og pappa og søsken, svare på jobboppdrag og lignende. Sendte mye mer SMS for noen år siden, men det har altså dabbet av.

Skrevet

0-20.

Varierer veldig. Som oftest til min mann, min mor og noen venninner.

Gjest girl with no name
Skrevet

Jeg kan ikke fordra sms'er. Så jeg håper ingen forventer lange svar fra meg. Hvorfor kan ikke folk ringe i steden hvis de har noe å fortelle?

Fordi at hvis en ringer, er det enkelte som er så pratesyke at det fort går både en halv og hel time. Og det har en ikke alltid tid til. Av og til skal jeg gi beskjed til en jentegjeng på 20 om fellesarrangementer. Skulle jeg da ringt til alle, så måtte jeg brukt to-tre kvelder på å bli ferdig. Jeg blir frot sliten av å prate i telefonen. SMS sender jeg til alle tjue med et tastetrykk.

Skrevet

Fordi at hvis en ringer, er det enkelte som er så pratesyke at det fort går både en halv og hel time. Og det har en ikke alltid tid til. Av og til skal jeg gi beskjed til en jentegjeng på 20 om fellesarrangementer. Skulle jeg da ringt til alle, så måtte jeg brukt to-tre kvelder på å bli ferdig. Jeg blir frot sliten av å prate i telefonen. SMS sender jeg til alle tjue med et tastetrykk.

Da bruker jeg og SMS. Men jeg fatter ikke hvorfor folk skriver sms og spør hvordan jeg har det og skriver "jeg har det bra".

Gjest girl with no name
Skrevet

Da bruker jeg og SMS. Men jeg fatter ikke hvorfor folk skriver sms og spør hvordan jeg har det og skriver "jeg har det bra".

Det er vel noe av det samme! Jeg har veldig mange bekjente og mange venner som jeg gjerne vil holde kontakten med. Vise min interesse, at jeg ikke har glemt dem. Men jeg blir så sliten av å prate i telefonen, derfor sender jeg en SMS eller en mail isteden. Må jo være bedre det enn å ikke ta kontakt med dem i det hele tatt. Hadde jeg ikke hatt nettet og mobilen hadde jeg ikke orket holde kontakt med alle de jeg gjerne vil. Og jeg synes det er bedre å få vite at en venninne har vært i London en helg pr SMS eller mail, enn ikke å høre noe fra henne i det hele tatt. Og sender en venn SMS med spørsmål om hvordan jeg har det, så vet jeg at vedkommende har tenkt på meg. Det gjør meg godt. Så kan jeg skrive noen ord, og kontakten er opprettet, uten lange telefonsamtaler. Ikke misforstå meg, jeg vil gjerne treffe mine venner, men da heller face-to-face på en kafe eller noe. Men telefon vil jeg helst slippe å prate i, og jeg vet det er mange som har det sl ik.

Skrevet

Det er vel noe av det samme! Jeg har veldig mange bekjente og mange venner som jeg gjerne vil holde kontakten med. Vise min interesse, at jeg ikke har glemt dem. Men jeg blir så sliten av å prate i telefonen, derfor sender jeg en SMS eller en mail isteden. Må jo være bedre det enn å ikke ta kontakt med dem i det hele tatt. Hadde jeg ikke hatt nettet og mobilen hadde jeg ikke orket holde kontakt med alle de jeg gjerne vil. Og jeg synes det er bedre å få vite at en venninne har vært i London en helg pr SMS eller mail, enn ikke å høre noe fra henne i det hele tatt. Og sender en venn SMS med spørsmål om hvordan jeg har det, så vet jeg at vedkommende har tenkt på meg. Det gjør meg godt. Så kan jeg skrive noen ord, og kontakten er opprettet, uten lange telefonsamtaler. Ikke misforstå meg, jeg vil gjerne treffe mine venner, men da heller face-to-face på en kafe eller noe. Men telefon vil jeg helst slippe å prate i, og jeg vet det er mange som har det sl ik.

Jeg liker telefonen, jeg liker å prate :o)

Gjest girl with no name
Skrevet

Jeg liker telefonen, jeg liker å prate :o)

Så lenge du har noen å ringe til som er like glad i å prate lenge på telefon som deg så.

candyqueen_83
Skrevet

Sender vel mellom 20 og 50 Sms per dag tenker jeg.. Varierer veldig

Skrevet

Så lenge du har noen å ringe til som er like glad i å prate lenge på telefon som deg så.

Det har jeg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...