Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er vel ikke så ofte man tar av seg underbuksa, da. Eller mente du barbering av legger? ;-)

He he,legger selvfølgelig. Merker at jeg begynner å bli litt slappere selv nå på høsten. Tar det ikke før det stikker skikkelig.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Barberingen!? Det ville vært min minste bekymring, i den grad jeg har noen :o).

Det ville ha vært min største.

Hårete legger er ikke mye sexy:)

Skrevet

Det er forresten en til laget av de samme folka (samme prøverom, samme dame).

Da er det en litt mer voksen fyr som holder seg mer i skinnet, men to ganger gir han seg til å LUKTE på bikinitrusene som dama har brukt! *ho ho*

Stakkars fyrer som blir hengt ut slik, da....;-)

Hehe, han håpet på at det skulle lukte litt mus da:-)

Ja, tenk å bli uthengt på en slik måte, det er jo straffbart i seg selv.

Skrevet

Hehe, han håpet på at det skulle lukte litt mus da:-)

Ja, tenk å bli uthengt på en slik måte, det er jo straffbart i seg selv.

Det ser jo ut som om det er laget for et tv-program (jf også latter på boks), og da antar jeg at folk må gi sitt samtykke til at innslaget blir vist??

Skjønner ikke hvorfor noen vil si ja til at man viser noe slikt, ihvertfall ikke den med han 'runkeren'...

Men, men, folk går jo med på så mye rart på TV, fra Big Brother og tilsvarende til Man Show med Håvar Lilleheie der en mann skulle identifisere underlivet på 5-6 damer han hadde ligget med de siste månedene.

Damene sto på rekke og rad, og mannen hadde en bunke store fotografier av underlivet deres. Så skulle han henge riktig bilde på riktig jente...

Skrevet

Det ser jo ut som om det er laget for et tv-program (jf også latter på boks), og da antar jeg at folk må gi sitt samtykke til at innslaget blir vist??

Skjønner ikke hvorfor noen vil si ja til at man viser noe slikt, ihvertfall ikke den med han 'runkeren'...

Men, men, folk går jo med på så mye rart på TV, fra Big Brother og tilsvarende til Man Show med Håvar Lilleheie der en mann skulle identifisere underlivet på 5-6 damer han hadde ligget med de siste månedene.

Damene sto på rekke og rad, og mannen hadde en bunke store fotografier av underlivet deres. Så skulle han henge riktig bilde på riktig jente...

Hehe, jeg hadde i alle fall ikke stilt opp for at ei jente jeg har feid over skulle kjenne meg igjen på underlivet. Den oppmerksomheten har jeg ikke bruk for.

Jeg antar at de som blir filmet må godkjenne det, hvis det er et "vanlig" opptak da og ikke tatt med kamera av privatpersoner. Aldri i verden om jeg hadde sagt ja til å sende et slikt klipp, der jeg enten sto å smårunket eller snuste på ei truse, hehe.

Skrevet

Hehe, jeg hadde i alle fall ikke stilt opp for at ei jente jeg har feid over skulle kjenne meg igjen på underlivet. Den oppmerksomheten har jeg ikke bruk for.

Jeg antar at de som blir filmet må godkjenne det, hvis det er et "vanlig" opptak da og ikke tatt med kamera av privatpersoner. Aldri i verden om jeg hadde sagt ja til å sende et slikt klipp, der jeg enten sto å smårunket eller snuste på ei truse, hehe.

Enig med deg i begge deler - hadde aldri stilt opp/sagt ja til noe slikt.

Hvis jeg først skal ha mine fifteen minutes of fame skal det ikke være pga underlivet! ;-)

Skrevet

Enig med deg i begge deler - hadde aldri stilt opp/sagt ja til noe slikt.

Hvis jeg først skal ha mine fifteen minutes of fame skal det ikke være pga underlivet! ;-)

Hehe, sant det, men på en annen måte så er det nok det du hadde blitt mest kjent for og tjent mest på:-)

Du vet ikke hvilken gullgruve du sitter på:-)

Skrevet

Hehe, sant det, men på en annen måte så er det nok det du hadde blitt mest kjent for og tjent mest på:-)

Du vet ikke hvilken gullgruve du sitter på:-)

Tja, vet nå ikke helt...

Blir litt fort "easy come - easy go".

Og ihvertfall hvis man snakker om _mer_ en 15 min berømmelse, så er det sjelden dem som bare spiller på kropp og sex har så voldsomt lange karrierer, i motsetning til f eks enkelte skuespillere og musikere/sangere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...