inkink Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Våkner med klo i magen ved fem seks tida, og denne smerten vedvarer resten av dagen. Er dette angst eller depresjon eller begge deler? Det hjelper litt med valium.. Indikerer det da angst?? 0 Siter
pegasusa Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 heisann det er nok angsten som rir deg, har det på samme måte selv. Er verst akkurat i det jeg våkner, men har vedvarende uro utover hele dagen. kveldene er den beste tiden på døgnet for meg.Vival eller andre angstdempende medikamenter bør du kun bruke i korte perioder og i så liten dose som mulig da disse er svært vanedannende. regner med du selv er opplyst om dette. Det er flere som faktisk har merket at angsten blir værre av å bruke disse midlene over lengre perioder. Få deg en time hos legen, mulig han kan henvise deg til psykolog/psykiater som har god greie på andre effektive mdisiner. selv bruker jeg seroxat og merker de hjelper noe. det finnes dusinvis av forskjellige typer og noen ganger m man prøve ut flere før man blir fornøyd. lykke til videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.