Gå til innhold

Vond indre smerte? angst eller deprejon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann

det er nok angsten som rir deg, har det på samme måte selv. Er verst akkurat i det jeg våkner, men har vedvarende uro utover hele dagen. kveldene er den beste tiden på døgnet for meg.Vival eller andre angstdempende medikamenter bør du kun bruke i korte perioder og i så liten dose som mulig da disse er svært vanedannende. regner med du selv er opplyst om dette. Det er flere som faktisk har merket at angsten blir værre av å bruke disse midlene over lengre perioder. Få deg en time hos legen, mulig han kan henvise deg til psykolog/psykiater som har god greie på andre effektive mdisiner. selv bruker jeg seroxat og merker de hjelper noe. det finnes dusinvis av forskjellige typer og noen ganger m man prøve ut flere før man blir fornøyd.

lykke til videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...