Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir mange "jeg får ikke logget på msn, gjelder det flere?"-innlegg her - og nå er det min tur.

Jeg har holdt på i over en time, men kommer IKKE INN! Gjelder det andre her også - eller er det bare meg som må putte msn-kontoen min i en søplesekk som jeg knyter igjen og legger bak sofaen noen timer?

Skrevet

Sender deg en mail om hvordan man fikser det.

Hvilken skal jeg sende på?

Skrevet

BTW, det fikses mest sannsynlig ikke av seg selv. Gikk tre dager hos meg, måtte til slutt få hjelp til å fikse den

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161795286' post='3357653]

Den vanlige mailen.

Megatakk - jeg husker du har hjulpet flere før. :)

Skrevet

Den vanlige går vel forresten ikke - jeg må finne fram gmailen. Den husker jeg ikke i hodet.

Skrevet

Nå tilter det på gmail3en også. Og jeg tilter snart! Kan jeg få en mailadresse av deg (husker ikke), så svarer jeg?

Skrevet

Nå tilter det på gmail3en også. Og jeg tilter snart! Kan jeg få en mailadresse av deg (husker ikke), så svarer jeg?

Jeg sender på hotmailen din om det er ok?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161796578' post='3357666]

Jeg sender på hotmailen din om det er ok?

"Siden kan ikke vises". Full kræsj. :-(

Skrevet

Jeg kommer inn i allefall.

Da ligger det her hos meg - søren også!

4barns mor-77
Skrevet

Heldige du ...

Men nå får du vel hjelp ettersom jeg skjønte?

Vi har slitt med msn og trojanske hester i noe som føles som en evighet nå,så jeg synes vel det er på sin plass at maskina oppfører seg pent til en forandring... hehe...

Skrevet

Men nå får du vel hjelp ettersom jeg skjønte?

Vi har slitt med msn og trojanske hester i noe som føles som en evighet nå,så jeg synes vel det er på sin plass at maskina oppfører seg pent til en forandring... hehe...

Ja, jeg har vært skånet for tull tidligere. Så nå får vi se hva Angelica kan utrette. Jeg stoler fullt og fast på henne. :)

Skrevet

Ja, jeg har vært skånet for tull tidligere. Så nå får vi se hva Angelica kan utrette. Jeg stoler fullt og fast på henne. :)

Venter i spenning på å få mailadressen din :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161798327' post='3357695]

Venter i spenning på å få mailadressen din :)

Har du ikke den fra før da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Får håpe mirakelkuren til angelica virker - vi må jo få deg pålogget igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...