Gå til innhold

NAV FOR FAEN!

Anbefalte innlegg

Gjest trådlisten
Skrevet

For et helvetes teit navn!!

NAV meg her og NAV meg der...hva er det som ikke heter det snart? Både trygdekontoret, aetat og gudene veit hva heter NAV..De kunne funnet på noe annet!!

Gjest gjøkkeno
Skrevet

Hihiih er ikke det det samme da, hva de kaller seg?

Gjørke no det vel...

4barns mor-77
Skrevet

Hva synes folk om det nye opplegget så langt?

Jeg hadde en ordentlig ekkel opplevelse der i går, som jeg er rimelig sikker på jeg ikke ville kommet opp i hos det tidligere trygdekontoret. Eller aetat for den sak skyld.

Har iallefall ikke skjedd meg før.

Skrevet

Noe må det hete - og et kort og lett navn er det jo. Jeg skjønner ikke helt problemet ditt.

Skrevet

Jeg hadde en ordentlig ekkel opplevelse der i går, som jeg er rimelig sikker på jeg ikke ville kommet opp i hos det tidligere trygdekontoret. Eller aetat for den sak skyld.

Nye tider, nye metoder, nye forskrekkelser. Snart vet de alt, både naboene og slekta. I små bygder er det ikke greit, selv om taushetsplikten er lovbestemt og lekkasjer er straffbare.

NAV gjorde mer opplysninger mer tilgjengelige for fler.

Skrevet

Fortell om det da?!

Gjest itj no!
Skrevet

Noe må det hete - og et kort og lett navn er det jo. Jeg skjønner ikke helt problemet ditt.

Joda, problemet h*ns er at h*n er utstyrt med et kverulerende hode, som bare skal irritere oss!;-(

Skrevet

Joda, problemet h*ns er at h*n er utstyrt med et kverulerende hode, som bare skal irritere oss!;-(

Og det er heldigvis ikke mitt. :-)

4barns mor-77
Skrevet

Fortell om det da?!

Stor fare for å bli gjenkjent, så jeg tror ikke dèt..

Gjest Shira12
Skrevet

Kommunens sosialtjeneste er også med i NAV.

Ja, det stod i den linken jeg sendte med.

Men jeg burde jo ha fått det med i svaret mitt også, litt rask på send-knappen innimellom :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...