Gå til innhold

Prozak

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Høres bra ut. :)

Jeg har også barnefri helg, men det er jo mest fordi jeg ikke har noen englebarn.

Så klart :)

Skal vi ut på lørdan forresten? Hva ble det til med det?

Snakket noe mer med de andre?

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• sheba

10

• Glimtipper

10

• hidi

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men jeg er ganske blid og fornøyd og har ingen planer om å krangle akkurat nå. I hvert fall ikke med mindre det resulterer i makeupsex.

Å så i makeupsex... Lykke til!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så klart :)

Skal vi ut på lørdan forresten? Hva ble det til med det?

Snakket noe mer med de andre?

Nei, jeg må jobbe til helgen. :/

Gjest Persille
Skrevet

Nei, jeg må jobbe til helgen. :/

Nu vel... jeg har ikke hørt noe mer jeg heller, så da blir det sikkert ikke noe av.

Skrevet

Jeg tåler glatt å bli motsagt. Men jeg har fremdeles frihet til å si hva jeg mener.

Jeg og Prozak er ikke enige.

Men du går likevel ikke av veien for å antyde at jeg lyver? Etter at du har brukt bibelfasit- og nynazist-taktikken din? *Rister på hodet* Jeg anbefaler at du, for din egen del, logger av og tar det litt med ro nå.

"..........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nu vel... jeg har ikke hørt noe mer jeg heller, så da blir det sikkert ikke noe av.

Har du ikke hørt noe? Det var da uhyre urutinert av de andre å ikke opplyse deg om det.

Jeg skal sette dem på plass litt. :)

Skrevet

og du svarte før du visste!

jeg har visst i laaang tid;) hehe

temmelig umulig og ta feil!

Skrevet

Men du går likevel ikke av veien for å antyde at jeg lyver? Etter at du har brukt bibelfasit- og nynazist-taktikken din? *Rister på hodet* Jeg anbefaler at du, for din egen del, logger av og tar det litt med ro nå.

Har aldri antydet at du lyver. Og jeg har heller ikke brukt bibelsitater i hytt og vær. Det kan alle lese at jeg ikke har.

Jeg tok feil en gang når det gjaldt nynazist, heller en gang feil eller en gang "riktig i naziststystemet".

Skrevet

ler så jeg griner av deg! I mine øyne er du så liten. Som en liten gris... Og jeg har klart å skjende deg allrede....

Skrevet

ler så jeg griner av deg! I mine øyne er du så liten. Som en liten gris... Og jeg har klart å skjende deg allrede....

Kanskje du burde få deg litt søvn? kan lett bli pinlig og lese egne inlegg i morgen tidlig:)

Skrevet

Kanskje du burde få deg litt søvn? kan lett bli pinlig og lese egne inlegg i morgen tidlig:)

Ja, det har jeg gjort en gang. Ikke i kveld.

Skrevet

Ja, det har jeg gjort en gang. Ikke i kveld.

Ok, da er vel alt greit da etter ditt syn:)

er ikke enig med deg, synes du diskuterer temmelig useriøst.

hva med og diskutere sak og ikke person?

Skrevet

Sak og person er det samme!

Skrevet

Der fikk du jo et svar som forklarer litt av hvert, gitt... :-)

"......................................"

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Siden når,

-ble sak og person det samme?

Skrevet

Du bør definitivt få deg litt søvn, personangrep er ikke diskusjon om en sak, men mindreverdighets kompleks:)

Skrevet

Siden når,

-ble sak og person det samme?

Siden Maria knullet før ekteskapet, og måtte finne på en historie om at Gud hadde befruktet henne, slik at hun skulle slippe å bli steinet utenfor byporten :-)

"......................................."

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Siden Maria knullet før ekteskapet, og måtte finne på en historie om at Gud hadde befruktet henne, slik at hun skulle slippe å bli steinet utenfor byporten :-)

En meget god beskrivelse av fenomenet.

:o)

Skrevet

Hehe der traff du vel den berømmelige spikeren på hodet;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...