Gå til innhold

aldersforskjell...30 og 21

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Bah

Hva er det nå du har lagt deg til for en frase?

Barskere kar skal man lete lenge etter:-)

"Bah" er ingen frase, men et yttrykk.

"......................................"

Gjest uoppdragen
Skrevet

klovn!

Skrevet

Sier du "Bah" når du snakker også? I så fall høres det kanskje ut som hovmesteren (han i grevinnen) som raper?

Skrevet

Sier du "Bah" når du snakker også? I så fall høres det kanskje ut som hovmesteren (han i grevinnen) som raper?

Ja, klart jeg gjør :-)

Jeg bruker også uttrykk som "Hva sa?", "Hva behager?", "Å, jeg ber", og på engelsk "I say".

"................................."

Skrevet

Ja, klart jeg gjør :-)

Jeg bruker også uttrykk som "Hva sa?", "Hva behager?", "Å, jeg ber", og på engelsk "I say".

"................................."

Herlig!

Nå ser jeg for meg Kåre Willoch!

Skrevet

Herlig!

Nå ser jeg for meg Kåre Willoch!

Ja, han og jeg har mye til felles. Språget, blant annet.

"..................................."

Skrevet

Tja.. jeg ble sammen med en gutt da jeg var 18 og han var 28.... Det var spennende så lenge det varte (for min del) men det hadde vært bedre om vi hadde truffet hverandre senere tror jeg.. for jeg var ikke moden nok. Etter 3 år tok trangen for frihet over :) Så ble det noen år med endesløs festing før jeg endelig slo meg til ro igjen.. Og da var det på tide:)

Og så kan vel neppe han ha vært særlig moden heller.

"........................................."

Skrevet

21 og 30 kan jeg forstå. Men 17 og 33? Det er jo bare... ehh.. ekkelt.

Helt ufattelig, synes jeg. En 33 åring som vil være sammen med en jentunge på 17 må være ganske...spesiell.

"....................................."

Skrevet

Ja, han og jeg har mye til felles. Språget, blant annet.

"..................................."

Og så er dere like fine på håret!

Skrevet

Og så er dere like fine på håret!

Håret?

Skrevet

Jeg tror ikke en aldersforskjell på ni år i seg selv er så farlig. Problemet her er vel at hun bare er 21 år, og antagelig fortsatt ganske "umoden", eller følelsesmessig ikke ferdig utviklet, hvis du forstår hva jeg mener.

Skrevet

Og så kan vel neppe han ha vært særlig moden heller.

"........................................."

Hehe.. Jo - faktisk :) Klar for barn og giftemål.. Men kanskje mer desperat enn voksen.. ikke godt å si :)

Skrevet

Samboeren min og jeg ble sammen da han var 33 og jeg 21. Vi har vært sammen i to og et halvt år nå, og har ingen planer om å gi oss ennå;)

Men såklart, som mange av de andre her sier, det kommer helt an på personene det gjelder.

Skrevet

Jeg tror ikke en aldersforskjell på ni år i seg selv er så farlig. Problemet her er vel at hun bare er 21 år, og antagelig fortsatt ganske "umoden", eller følelsesmessig ikke ferdig utviklet, hvis du forstår hva jeg mener.

Det er vel den egentlige hovedsaken, ja. De fleste 21-åringer er ikke særlig modne, har jeg inntrykk av.

"........................................"

Skrevet

Helt ufattelig, synes jeg. En 33 åring som vil være sammen med en jentunge på 17 må være ganske...spesiell.

Nå er ingen av oss jenter, men vi har vært sammen i 7 år.

Skrevet

Nå er ingen av oss jenter, men vi har vært sammen i 7 år.

Jentunge...guttunge...whaat iz difference... :-)

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...