Prozak Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 *Bah Hva er det nå du har lagt deg til for en frase? Barskere kar skal man lete lenge etter:-) "Bah" er ingen frase, men et yttrykk. "......................................" 0 Siter
Gjest uoppdragen Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 "Bah" er ingen frase, men et yttrykk. "......................................" klovn! 0 Siter
Babette Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 "Bah" er ingen frase, men et yttrykk. "......................................" Sier du "Bah" når du snakker også? I så fall høres det kanskje ut som hovmesteren (han i grevinnen) som raper? 0 Siter
Prozak Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Sier du "Bah" når du snakker også? I så fall høres det kanskje ut som hovmesteren (han i grevinnen) som raper? Ja, klart jeg gjør :-) Jeg bruker også uttrykk som "Hva sa?", "Hva behager?", "Å, jeg ber", og på engelsk "I say". "................................." 0 Siter
Babette Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, klart jeg gjør :-) Jeg bruker også uttrykk som "Hva sa?", "Hva behager?", "Å, jeg ber", og på engelsk "I say". "................................." Herlig! Nå ser jeg for meg Kåre Willoch! 0 Siter
Prozak Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Herlig! Nå ser jeg for meg Kåre Willoch! Ja, han og jeg har mye til felles. Språget, blant annet. "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Tja.. jeg ble sammen med en gutt da jeg var 18 og han var 28.... Det var spennende så lenge det varte (for min del) men det hadde vært bedre om vi hadde truffet hverandre senere tror jeg.. for jeg var ikke moden nok. Etter 3 år tok trangen for frihet over Så ble det noen år med endesløs festing før jeg endelig slo meg til ro igjen.. Og da var det på tide:) Og så kan vel neppe han ha vært særlig moden heller. "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 21 og 30 kan jeg forstå. Men 17 og 33? Det er jo bare... ehh.. ekkelt. Helt ufattelig, synes jeg. En 33 åring som vil være sammen med en jentunge på 17 må være ganske...spesiell. "....................................." 0 Siter
Babette Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, han og jeg har mye til felles. Språget, blant annet. "..................................." Og så er dere like fine på håret! 0 Siter
Prozak Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Og så er dere like fine på håret! Håret? "....................................." 0 Siter
Orio Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg tror ikke en aldersforskjell på ni år i seg selv er så farlig. Problemet her er vel at hun bare er 21 år, og antagelig fortsatt ganske "umoden", eller følelsesmessig ikke ferdig utviklet, hvis du forstår hva jeg mener. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Og så kan vel neppe han ha vært særlig moden heller. "........................................." Hehe.. Jo - faktisk Klar for barn og giftemål.. Men kanskje mer desperat enn voksen.. ikke godt å si 0 Siter
dolores83 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Samboeren min og jeg ble sammen da han var 33 og jeg 21. Vi har vært sammen i to og et halvt år nå, og har ingen planer om å gi oss ennå Men såklart, som mange av de andre her sier, det kommer helt an på personene det gjelder. 0 Siter
Prozak Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg tror ikke en aldersforskjell på ni år i seg selv er så farlig. Problemet her er vel at hun bare er 21 år, og antagelig fortsatt ganske "umoden", eller følelsesmessig ikke ferdig utviklet, hvis du forstår hva jeg mener. Det er vel den egentlige hovedsaken, ja. De fleste 21-åringer er ikke særlig modne, har jeg inntrykk av. "........................................" 0 Siter
Excelsion Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Helt ufattelig, synes jeg. En 33 åring som vil være sammen med en jentunge på 17 må være ganske...spesiell. "....................................." Nå er ingen av oss jenter, men vi har vært sammen i 7 år. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Nå er ingen av oss jenter, men vi har vært sammen i 7 år. Jentunge...guttunge...whaat iz difference... :-) "......................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.