sisik Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 Kan dere hjelpe? Har legeskrekk, pluss angst for å stille dumme spørsmål til legen, oppta hans tid osv. For 5-6 uker siden, etter utearbeid relativt stille stående, for tynnkledt i minus 5 grader, slår en planke ganske kraftig mot høyre overside av høyre kne. Etter å ha kommet inn i huset, i varmen, setter meg veldig skjevt ned, kjenner da at en muskel festet ca på høyre overside av kneet løsner og glir opp mellom de andre lårmusklene og stopper sånn omtrent midt på låret. Har problemer nå med å komme opp og ned av en dyp stol, er redd for å sykle, halter når jeg går, vondt å gå skikkelig. Er takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 4. mai 2001 Del Skrevet 4. mai 2001 Hei. Fælt så uheldig du var. Og dessuten -- leger biter ikke, og jeg tror du bør oppsøke en. Så vidt jeg skjønner har du skadet utsiden av høyre lår. Her går det en stor muskel, og den kan selvsagt rives over, men jeg har veldig vondt for å tro at et slag av en planke -- selv om det var hardt -- forårsaket det. Trolig har du bare en blødning i vevet. Det er noe som går over etter noen uker, men jeg råder deg BESTEMT til å oppsøke en lege. Skulle muskelen mot formodning være røket tvers av, kan den syes, men det bør gjøres raskt! Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.