Gå til innhold

vonde bein

Anbefalte innlegg

ankara1365381034
Skrevet

jeg sluttet å røyke i februar, har vært i meget dårlig form siden da. Det startet med høyt blodtrykk, hovne bein, vektøkning osv. Alle disse plagene har jeg beholdt og det er frustrerende da røykeslutt skulle gi meg mange helsegevinster.Har vært hos allmenlege, indremedisiner, på lungerøntgen, mr undersøkelse på nyrer og blære, hjertetest. Jeg har lavt stoffskifte, har i den siste tiden økt inntak av levaxin de siste ukene( tar 1400 microg. pr. uke). Ser ikke ut til at stoffskifte økes.De siste ukene har jeg fått så vondt under beina og oppover i leggen at jeg nesten ikke er i stand til å gå. Brennende følelse spesielt under venstre bein.Legen tar bare noen blodprøver, så må jeg vente noen uker på resultat,finner ikke noe galt og sånn går månedene. Kan noen tipse meg om hva som er galt? Jeg er så sliten av å ha vondt døgnet rundt uten å få hjelp.

ankara

Skrevet

Det er legen som kan hjelpe deg konkret, men du kan sove med bena høyt opp. Ha bena høyt opp når du sitter også. Det _kan_ hjelpe deg med de verste hevelsene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...