Gå til innhold

NHD/andre

Anbefalte innlegg

Gjest nummer1
Skrevet

Kan man bli gjennomsliten (fysisk og psykisk)etter mange år med vonde opplevelser(ytre ting) og hvordan skal man komme seg på beina igjen?

Jeg tror kansje det er det som skjer med meg. Mine 25 første år opplevde jeg mye vondt på hjemmefronten (hele livet)og slet i tillegg med dårlig selvtillit og usikkerhet.Etter år 2001 snudde alt seg og jeg har siden hatt det bra privat. Men jeg er blitt bare mer og mer sliten. Over tid. Jeg vil ikke ha det slik! Jeg vil så gjerne fungere som normalt hjemme og i jobb.. men jeg føler meg altså gjennomsliten og er villig til å gjøre alt for å komme meg på beina igjen. Men hvordan skal jeg klare det? Håper at psykiater eller noen andre vil komme med noen råd.. Hilsen kvinne, snart 31år..

Gjest Serafin
Skrevet

Jeg får svare på dette innlegget ditt også

Du har omtrent samme bakgrunn som meg. Jeg hadde 22 år i helvete før jeg flyttet hjemmefra...

Etterpå ble jeg ikke kvitt helvete inni meg.

Men det hjelper med ett bearbeidet helvete enn ett helvete som dukket opp som angst og depresjon og forkludret livet mitt.

Nå forstår jeg mer meg selv.

Gjest nummer1
Skrevet

Jeg får svare på dette innlegget ditt også

Du har omtrent samme bakgrunn som meg. Jeg hadde 22 år i helvete før jeg flyttet hjemmefra...

Etterpå ble jeg ikke kvitt helvete inni meg.

Men det hjelper med ett bearbeidet helvete enn ett helvete som dukket opp som angst og depresjon og forkludret livet mitt.

Nå forstår jeg mer meg selv.

tusen takk for svar;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...