Gå til innhold

Er du redd for å bli igjenkjent her?

Anbefalte innlegg

Gjest idahodi
Skrevet

Er du redd for å være FOR personlig her? Jeg har nok vært ganske personlig i flere tilfeller...

Har tenkt at det er sikkert ikke så mange i min kommune som ferdes her, har tenkt at det er sikkert mest østlendinger her, men man kan jo ikke være for sikker...

Lurer på hvilke kommuner det er flest fra her inne...

Hvor er DU fra?

Skrevet

Jeg er ikke interessert i å bli gjenkjent her inne, men man kan jo aldri være sikker. Selv kommer jeg fra Oslo, så det er lett å stikke seg vekk i mengden.

Skrevet

Det gjør meg ingenting om jeg blir gjenkjent, bare koselig det :) De som kjenner meg best, vet at jeg henger her, da.

Skrevet

Bor i Oslo. Hadde jeg vært fra en plass med 500 innbyggere, hadde jeg ikke sagt det.

Skrevet

Jeg er fra Trondheim, men hadde jeg kommet fra f.eks. et knøttelite sted i indre Finmark så hadde jeg vel ikke akkurat navngitt det her inne nei...

Jeg har blitt kjent med en del dolere på privaten opp gjennom årene. Noen har jeg mistet kontakten med, andre holder jeg jevnlig / sporadisk kontakt med. Noen av dem utveksler jeg bilder og sånt med, andre er jeg anonym overfor.

Skrevet

Ja, jeg er livredd for å bli gjenkjent. Derfor kommer jeg aldri til å røpe at jeg bor i det lille, blå huset i svingen bak Coop-en. Uansett hvor mye folk spør!

Gjest nytt nick idag ?
Skrevet

Du er jo ikke mye personlig nå iallefall ..... med helt nytt nick .....

Skrevet

Jeg er ikke FOR personlig her inne, nei. Jeg skriver at jeg bor i Oslo, for det er svært nok til å ikke bli gjenkjent på bosted i alle fall. :-)

Men noen på dol har jeg mer kontakt med enn andre - og noen få som vanker her vet mer om meg enn andre.

Venner i RL tror jeg ikke frekventerer her, ingenting tyder på det i alle fall ... Og jeg forteller ikke til noen at jeg er her.

Skrevet

Jeg er ikke interessert i å bli gjenkjent her inne, men man kan jo aldri være sikker. Selv kommer jeg fra Oslo, så det er lett å stikke seg vekk i mengden.

Jeg er fra Oslo og bor i Oslo. Jeg syns ikke det ville være kjekt å bli gjenkjent. Det har med at jeg jobber vendt mot det meste av landet, og kjenner litt til veldig mange, som også da kjenner litt til meg.

Det at jeg ikke vil bli gjenkjent her, har med at hvem som helst på de stedene jobben min fører meg, ikke har noe med alt jeg prater om her på Dol. Jeg har rett og slett lyst til å være privat her, og det har ikke de jeg regner som tilhørende jobben min noe med - om de nå skulle befinne seg på Dol iblant, og hvorfor skulle de ikke det.

;)

Skrevet

Jeg er fra Oslo og bor i Oslo. Jeg syns ikke det ville være kjekt å bli gjenkjent. Det har med at jeg jobber vendt mot det meste av landet, og kjenner litt til veldig mange, som også da kjenner litt til meg.

Det at jeg ikke vil bli gjenkjent her, har med at hvem som helst på de stedene jobben min fører meg, ikke har noe med alt jeg prater om her på Dol. Jeg har rett og slett lyst til å være privat her, og det har ikke de jeg regner som tilhørende jobben min noe med - om de nå skulle befinne seg på Dol iblant, og hvorfor skulle de ikke det.

;)

Var den til meg?

For øvrig tenker jeg omtrent som deg om dette. :o)

Skrevet

Jeg er fra Trondheim og det er en såpass stor by at det ikke er så lett å bli igjenkjent. Men jeg er ikke redd for å blir gjenkjent, skriver bare om det jeg kan stå inne for. Tror vel ikke det skulle være så vanskelig for en amatørdetektiv å finne ut hvem jeg er heller for jeg har av og til vært ganske så åpen.

Gjest Flystripa
Skrevet

Ja. Har bytta nick pga at det. Bor i Trondheim - i en hvit stooor villa med panoramautsikt og egen gartner ;o)

Skrevet

Jeg er ikke så redd for at folk skal kjenne meg igjen her, for jeg er like rar i virkeligheten også.

Skrevet

Ikke så veldig redd, men det er innimellom at jeg skifter nick, når det gjelder noen spesielle saker.

Jeg bor i Vest - agder, ved kysten.

Skrevet

Ja, jeg er livredd for å bli gjenkjent. Derfor kommer jeg aldri til å røpe at jeg bor i det lille, blå huset i svingen bak Coop-en. Uansett hvor mye folk spør!

Pass deg, ellers så kan du bli tatt på alvor! ;-)

Som da jeg skrev om broderiforretningen og lille Stple! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei. Jeg er ikke redd for å bli kjent igjen.

Jeg er fra Odalen.

Skrevet

Alle som kjenner meg i RL skjønner hvem jeg er her inne uten problem. Jeg ER faktisk sånn i RL også.

Ser ikke helt det store problemet med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...