Gå til innhold

Er du redd for å bli igjenkjent her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Jeg er ikke redd for å bli kjent igjen.

Jeg er fra Odalen.

hvorfor var jeg så sikker på at du var fra Aaker/Bærum?

Skrevet

hvorfor var jeg så sikker på at du var fra Aaker/Bærum?

kremt.. Asker

Gjest bra sted å bo
Skrevet

Hvor er du fra da???

Selv er jeg fra

skedsmokorset her og... :)

Skrevet

Man svarer jo ikke på det da. Men jeg kan si at jeg bor i Nord-Trøndelag.

Skrevet

Pass deg, ellers så kan du bli tatt på alvor! ;-)

Som da jeg skrev om broderiforretningen og lille Stple! ;-)

Hehe, hadde jeg helt glemt. :o)

Skrevet

Jeg er fra Oslo og jeg er ikke så veldig redd for å bli gjenkjent. Tror jeg hadde synes det var hyggelig om en doler kom bort og snakket med meg.

Skrevet

Nei, jeg er ikke spesielt redd for å bli gjenkjent. Jeg har skrevet hvor jeg opprinnelig er fra, men har ikke skrevet hvor jeg bor nå

Skrevet

Nei. Jeg er ikke redd for å bli kjent igjen.

Jeg er fra Odalen.

Jeg er sikker på at jeg har stanset deg i kontroll på Bruvoll en gang i tiden :-)

Skrevet

Nesten Oslo - gangavstand, og ja er litt redd for å bli gjenkjent :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Nei,det skal litt til for aatreffe meg paa gaten,liksom.

Men jeg har noen kollegaer i Norge som stikker innom DOL iblant,og de ser jo hva jeg lirer av meg!

derimot hender det at jeg lurer paa om det er dolere som sitter ved nabobordet naar vi tar en utepils...har faktisk vaert fristet til aa spoerre et par ganger etter aa ha lest at noen skulle hit...og saa hoerer dem snakke norsk her i trygg forvissning om at ingen forstaar utlendinger:)

Skrevet

Svar: ja. Eg har ikkje lyst til å bli gjenkjent, har nok løpet risikoen ved eit par høve i det siste, og eg kjem IKKJE til å gå i detalj kor eg kjem frå ;-) Men det er ikkje kongerikets hovudstad eller dess nærområde for min del heller.

Skrevet

Nei, jeg er ikke spesielt redd for å bli gjenkjent. Det er ikke noe jeg bekymrer meg for, men jeg ser heller ikke noen grunn til å utbasunere ting som gjør at jeg lett blir gjenkjent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...