Gå til innhold

Vampyrfest

Gjest prippen ung dame---

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, nå er jeg invitert på vampyrfest. Vi er "voksne"mennesker, og for å være helt ærlig så er ikke dette noe for meg- jeg klare ikke se humoren i det- folk er forskjellige-

Så nå sitter jeg her å tenker på hva i huleste skal jeg ha på meg?

Jeg er _ikke_ int. i å gå å bruke mangen penger på et kostyme da økonomien er stram for tia.

Når eg ser på vampyrfilmer f.eks Blade, da er vampyrer heeelt vanlige mennesker- frister aller mest å bare komme vanlig kledd..

Men noen her som har noen tips?

Takker veldig for svar..

Skrevet

Kle deg i stilige, svarte klær. Smink deg blekt med dramatiske lepper og øyne. Slett ut håret.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke gått på vampyrfest.

Men; smink deg med svart blyant på øyenbrynene så de blir veldig markerte og mørke, bruk den også på kantene i øynene og våtlinje over og under for å ramme inn øynene dramatisk. Bruk mørk sminke rundt omkring i ansiktet, er ikke nøye om det ikke blir pent - vampyrer er jo ikke så pene heller :-D Du kan bruke leppestift for å lage merker på hals, i ansiktet osv..

Kle deg i mørke klær, gjerne en kjole hvis du har.

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Smink deg med sort eller mørk sminke og kle deg i mørke klær. F.eks et langt sort skjørt og en pen sort topp med et kult belte som henger litt ned på hoftene. Kan få litt gotisk stil såpass enkelt.

Nå vet jeg ikke om du har langt eller kort hår, men det bør henge rett ned eller styles flatt. (jeg har kort hår, som jeg flatet ned med gele og klemmer!)

De vampyrene i Blade har en tatovering, jeg husker ikke hvordan den ser ut, men det kan en finne på nett. En slik tatovering kan du lett tegne f.eks på tinningen med våtkajal eller en tusj (f.eks en tusj beregnet på barn, og ikke sprittusj!). En artig detalj egentlig!

Skrevet

Du får kjøpt hvite vanpyrtenner i en lekebutikk for 10 - 20 kroner. Litt teatersminke får du og for noen tiere:)

Kos deg!!!

Gjest med enkle midler
Skrevet

Sort kjole (sorte strømper hvis den er kort) eller skjørt (pen bukse) med sort, pen topp. Kanskje noen røde detaljer? (pent belte..)

Knall rød eller dyp rød neglelakk og lebestift, mørk øyesminke, blek hud.

Ta med deg noen vampyrtenner, hvis alle har kledd seg ut masse kan du ta på disse. De koster ikke mange kronene på Standard eller annnen leketøysbutikk.

Skrevet

Jeg synes du skal la være å gå.

"........................................"

Skrevet

Jeg synes du skal la være å gå.

"........................................"

Kan ikke det- det er bursdagen til en av de næreste venninnene mine- ellers hadde jeg aldri gått!!!!

Men har jo fått mangen gode tips her da, så det går seg vel til tenker jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...